Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, dla brandu El Sol.

1 Altavia Polska, Ambra

Ambra jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo, Winiarnia Zamojska czy Cydr Lubelski). Altavia specjalizuje się w realizacjach na potrzeby komunikacji marketingowej w sklepach, z firmą Ambra agencja współpracuje od 2020 roku, mając na koncie realizacje dla większości marek.

Kampania „La Impreza Fantastica!” właśnie wystartowała, będzie prowadzona równolegle w digitalu i w sieciach handlowych.

Agencja Altavia odpowiada za przygotowanie materiałów na potrzeby kampanii w sklepach (BTL/POS).

Część digitalowa kampanii (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, Google, mailingi, radio OpenFM itp.) potrwa do czerwca br., natomiast cześć sklepowa – do jesieni.

Kampania ma charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest komunikacja nowego wizerunku marki El Sol, jako marki o latynoskich korzeniach, której misją jest wnosić jak najwięcej słońca, zabawy, imprezy i radości życia do życia konsumentów.

Głównym hasłem kampanii jest „La Impreza Fantastica!”, które ma sugerować najlepszą imprezę z autentycznie latynoską atmosferą. Grupą docelową kampanii są konsumenci marki El Sol oraz nowi potencjalni odbiorcy marki, zainteresowani kulturą latynoską i winami z krajów południa.

Przygotowane przez agencję Altavia Polska na potrzeby kampanii standy realizują te właśnie założenia kampanii, jak również promują platformę internetową LaImpreza.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu