Anna Stanisławska i Szymon Szot awansują od kwietnia w strukturach firmy Httpool Polska, która jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. TikTok, LinkedIn, Twitter, Facebook oraz Spotify. Stanisławska obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland, a Szot stanowisko Client Partner w zespole Multiplatform.
Anna Stanisławska pracuje w Httpool od 2 lat, do tej pory pełniła funkcję Client Partnera, sprzedającego rozwiązania reklamowe na platformie Snapchat. Obecnie obejmuje stanowisko Multiplatform Sales Lead Poland i od tej pory będzie zarządzać zespołem, który sprzedaje produkty reklamowe na platformach społecznościowych: TikTok, Snapchat i Brainly.
Przed przyjściem do Httpool Polska Anna Stanisławska przez 3 lata pracowała w firmie reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Była tam odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną, zajmując się współpracą z klientami strategicznymi, takimi jak: PKO BP, Play czy ING, jak również pozyskiwaniem nowych klientów i rozwijaniem sprzedaży firmy. Wcześniej pracowała w działach marketingu i PR takich firm jak: TUiR WARTA, Nutricia Medical Polska i LifeTube.
Jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie SWPS (kierunek: Psychologia Biznesu, specjalizacja: Marketing i Reklama).
Szymon Szot awansuje na stanowisko Client Partnera w zespole Multiplatform, gdzie będzie zajmował się m.in. sprzedażą powierzchni reklamowej na platformach: TikTok, Snapchat i Brainly.
Do tej pory pracował na stanowisku Client Solution Managera, zajmując się optymalizacją kampanii reklamowych.
Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska Szymon Szot pracował przez ponad 2 lata w agencji Business Factory, wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach takich jak: Newsfeed.pl, VideoTesty.pl, Employees Sp. z o.o., czy Comp SA.
Jest absolwentem warszawskiej Akademii Leona Koźminskiego (kierunek: Business Management).
Httpool nieustannie stara się dbać o jak najlepsze środowisko pracy i rozwoju dla swoich pracowników. Uważamy, że jest to wręcz konieczne, dla rozwoju biznesu jako takiego, ale przede wszystkim dla uczynienia tego rozwoju “zrównoważonym”. Ania i Szymon w swojej dotychczasowej pracy dla firmy wykazali się świetnymi kompetencjami, dlatego ich awansy są bardzo naturalne. Dodam też, że objęcie przez nich nowych stanowisk ma wiele wspólnego z planowaną na ten rok znaczną rozbudową zespołu Httpool Polska – komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.
Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy m.in. Twittera. Firma wchodzi w skład Aleph Holding i działa na ponad 40 rynkach na całym świecie, zatrudniając ponad 400 pracowników. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Facebook, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.
Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.