Kamikaze obsłuży Bourjois, kolejny brand z portfolio Coty

Kamikaze rozpoczyna obsługę marki Bourjois. Jest to już piąty brand z portfolio firmy Coty, obsługiwany przez tę agencję.

1 Bourjois, KAMIKAZE

Współpraca Kamikaze z marką Bourjois wystartowała w lutym, umowa została podpisana na czas nieokreślony, a jej zakres obejmie obsługę kanałów social media brandu Bourjois (Facebook i Instagram). Agencja odpowiada m.in. za wdrażanie planów komunikacji i kontakty z fanami w Facebooku oraz na Instagramie.

Tym samym Bourjois dołącza do dwóch innych marek z portfolio Coty, które obsługuje Kamikaze w zakresie social media: Sally Hansen, Max Factor. Kamikaze obsługuje także brand Miss Sporty w obszarze tworzenia kontentu na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Rimmel przy obsłudze i aktualizacji www. W ramach tej współpracy kilka miesięcy temu agencja współtworzyła strategię związaną z repozycjonowaniem marki Miss Sporty oraz prowadziła kampanię dla niej w kanałach digital i POS w  całym regionie CEE. Współpracę z Coty agencja Kamikaze rozpoczęła w 2017 roku.

Kamikaze to działająca od 15 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. marki L’Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

www.kamikaze.digital

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu