Przejdź do treści

Justyna Spytek wzmacnia międzynarodowy zespół Circlewise

Do międzynarodowych struktur Circlewise dołącza Justyna Spytek, na stanowisko Client Success Director. Będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise. Justyna Spytek jako ekspert e-commerce i performance marketingu z branżą internetową związana jest od 17 lat, m.in. jako wieloletnia dyrektor zarządzająca firmy TradeTracker Poland. Jest również trenerem DIMAQ, jak również wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowcą i członkiem rady programowej w Collegium Civitas.

1 Circlewise, Justyna Spytek

Justyna Spytek obejmuje w Circlewise stanowisko Client Success Director. Będzie odpowiedzialna za całościowy rozwój i optymalizację procesów wpływających na jakość i skuteczność rozwiązań oferowanych przez Circlewise. Operacyjnie będzie zaangażowana w pracę z działami: obsługi klienta, współpracy z wydawcami i sprzedażowym. Raportować będzie bezpośrednio do CEO firmy, którym jest Mathias Hell.

Stanowisko  Client Success  Director jest kluczowe w strukturze naszej firmy. Długo szukaliśmy osoby, której wiedza i doświadczenie pozwolą zrozumieć potrzeby zarówno klientów jak i wydawców, weryfikować skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań i trafnie oceniać potrzeby rynku. Działalność biznesową Justyny Spytek obserwuję z uznaniem od lat i nie wyobrażam sobie innej osoby na tym stanowisku, a to że udało nam się ją zwerbować uważam za nasz duży sukces. Sam fakt, że Justyna dostrzega potencjał Circlewise i zgodziła się zainwestować w ten projekt swój czas i energię, jest dla nas wszystkich ogromnym wyróżnieniem – komentuje Mathias Hell.

Justyna Spytek jest ekspertem e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana jest od 17 lat. Przez ponad 8 lat rozwijała w Polsce sieć afiliacyjną TradeTracker. Wcześniej pracowała w domach mediowych Codemedia i Media Contacts (Havas Group), gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. W ostatnim roku – bezpośrednio przed przyjściem do Circlewise – tworzyła projekt związany z partnerstwem danych 2nd party – Audience Match – umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych.

Jest autorką licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online.

Jako trener DIMAQ oraz wieloletni ekspert digital i e-commerce marketingu współpracowała z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej przy tworzeniu i egzekucji dokumentacji przetargowej dotyczących marketingu online oraz z licznymi podmiotami, dla których prowadziła audyt ich działań afiliacyjnych oraz szkolenia z zakresu performance i e-commerce marketingu.

Justyna Spytek jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi  zajęcia z przedmiotów związanych z instrumentami promocji w handlu elektronicznym (m.in. pomiar e-marketingu, marketing efektywnościowy, personalizacja w e-handlu). Jest też członkiem rady programowej w Collegium Civitas, a także wykładowcą tej uczelni – współtworzy tu zakres merytoryczny studiów dualnych Marketing Internetowy i e-commerce, oraz opracowuje programy i prowadzi zajęcia ze studentami z przedmiotów  takich jak:  E-commerce, Digital Marketing, Display, Programmatic Marketing.

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie; pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się  dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.

W gronie polskich klientów Circlewise znajdują się m.in. marki takie jak: Pracuj.pl, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente.