Pilsweizer i Cracovia przedłużają współpracę, browar sponsorem klubu także w roku 2021

Browar Pilsweizer – najstarszy browar w Małopolsce i Cracovia – najstarszy polski klub sportowy, będą w 2021 roku kontynuować współpracę sponsorską, pomimo pandemii. Piwo marki Cracovia – kierowane do kibiców, fanów i entuzjastów tego ekstraklasowego klubu – zyskuje właśnie nową etykietę, nawiązującą bardziej do historii Cracovii i jej „pasiastego” charakteru.

Piwo Cracovia Pilsvar produkowane jest w dwóch wersjach – sklepowej (4,7 proc.) oraz stadionowej (3,5 proc.).

 

1 Cracovia, Pilsvar

Pomimo panującej pandemii, która mocno zmieniła sposób w jaki funkcjonuje sport, podjęliśmy decyzję o kontynuacji współpracy na rok 2021. Przy tej „noworocznej” okazji zmieniamy także mocno design butelki piwa Cracovia, jak też wspólnie nasilamy działania, by poszerzyć możliwości jego dystrybucji – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

W ramach umowy sponsoringowej Browar Pilsweizer jako sponsor klubu będzie pojawiał się na bannerach LED przy boisku podczas wszystkich meczów „domowych” Cracovii (mecze te transmitowane są w telewizji) ze swoją marką piwa Pilsvar. Reklamy Pilsvara będą obecne także na stadionie hokejowym na bandach wokół boiska.

Piwo Cracovia jest produkowane i dostępne w dwóch wersjach – sklepowej (4,7%) oraz stadionowej (3,5%). Z założenia jego ważnym kanałem dystrybucji miał być właśnie stadion, jednak pandemia pokrzyżowała dużą część tych planów, dlatego w najbliższym czasie ciężar dystrybucji przeniesiony zostanie na inne kanały (hurtownie i sklepy, przede wszystkim w województwach małopolskim i podkarpackim).

W swojej odświeżonej wersji etykieta „oficjalnego piwa” Cracovii oparta jest o biało-czerwone barwy oraz stylistykę nawiązującą wprost do wieloletniej, bogatej historii tego najstarszego klubu sportowego w Polsce. Nowy design etykiety piwa Cracovia zmienia jej kolorystykę, oddając w stu procentach pasiasty charakter produktu.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. 

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer, a następnie Pilsvar.

Browar Pilsweizer jest najstarszym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu.

Więcej na: www.pilsvar.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu