Browar Pilsweizer wprowadził do swojego portfolio produktów nowe piwo – Zatorskie. Jest to piwo partnerskie, produkowane na wyłączność dla firmy Club Beer i sprzedawane będzie przede wszystkim w sklepach i restauracjach w Zatorze i okolicach, czyli w słynnej „Dolinie Karpia”, malowniczym zakątku Małopolski.
Zator słynie m.in. z największego w Polsce parku rozrywki, ale jest to także miejscowość leżąca w sercu cenionego przez turystów bardzo malowniczego regionu zwanego popularnie „Doliną Karpia”.

Przygotowane przez Browar Pilsweizer piwo Zatorskie jest piwem o ekstrakcie 12 Blg i o zawartości alk. 5,7 %. W jego produkcji wykorzystywane są chmiele marynka i lubelski. Jest to piwo pasteryzowane i filtrowane.
Zatorskie jest piwem partnerskim, produkowane będzie na wyłączność dla firmy Club Beer i pojawi się przede wszystkim w sklepach i restauracjach w Zatorze i okolicach.
– Zator, jak i Dolina Karpia to miejsca słynne na cała Polskę. To bardzo atrakcyjny turystycznie obszar siedmiu gmin w Małopolsce, ulubiony przez miłośników przyrody, ciszy i spokoju, jak i turystyki aktywnej. Teraz będą oni mieli okazję spróbować także piwa innego niż to z jakim stykają się na co dzień, a także zabrać je ze sobą, by cieszyć się potem klimatem „Doliny Karpia”, także poza Małopolską – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu oraz współwłaściciel Browaru Pilsweizer.
Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.
W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.
Więcej na: www. pilsvar.pl oraz www.pilsweizer.com