REACHaBLOGGER.pl wprowadza do swojej oferty publikacje sponsorowane w podcastach

Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.

Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.

Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów – lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.

Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C – przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.

Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.

Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta – mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl – Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok.

REACHaBLOGGER.pl opublikował niedawno swoje wyniki za I półrocze br. Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu br. wyniosły 324 tys. zł (wobec 291,5 tys. zł w I półroczu 2019 roku), co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc. Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. Shumee, Oceanic, Dr. Natura, Cyfrowa Foto, Propharma, ESKK, Comarch, Wild Alcehemy, Katalog Marzeń, oraz agencje reklamowe: Jarida, Whites, Aweo, Harbringers, Jjaddi, Innova, Audience Network, Digital Hill.

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 6 lat platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – influencerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Podstawowe produkt to: wpis sposnorowany, który może być też testem produktu lub usługi, usługi kreatywne influencerów. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie „zakupy” u konkretnych influencerów, co odróżnia ją od wielu podmiotów działających w obszarze influencer marketingu.

Klientami platformy są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce.

Wszystkie media obecne na platformie mają miesięcznie sumarycznie już ponad  73 mln unikalnych użytkowników, a kanały socialowe ponad 87 mln followersów, fanów i subskrybentów.

Na platformie zarejestrowanych jest już ok. 11 tys. klientów. Mogą oni korzystać z palety ponad 6 000 aktywnych ofert od influencerów obecnych na platformie.

Więcej o nowej usłudze na: www.REACHaBLOGGER.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu