Browar Pilsweizer poszerza dystrybucję, piwo Pilsvar debiutuje w sieci sklepów Biedronka

Pilsweizer zadebiutował ze swoim piwem w sieci sklepów Biedronka, browar prognozuje dobry okres wakacyjny dla producentów piwa i branży HoReCa.

Piwa Pilsvar Grybów będą obecne w kilkuset sklepach sieci Biedronka, przede wszystkim w południowej Polsce.

Jako browar regionalny najsilniejszą pozycję mamy oczywiście na południu Polski, szczególnie w Krakowie i województwie małopolskim, jednak od lat budujemy także dystrybucję naszych piw i świadomość naszej marki w całej Polsce – mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer – Zarówno w kontekście umacniania się na południu Polski, jak i poszerzania zasięguZrzut ekranu 2020-06-30 o 10.27.48.png naszego piwa na coraz większy obszar kraju, rozpoczęcie współpracy z siecią Biedronka to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Od dłuższego już czasu współpracujemy z sieciami takimi jak Auchan, Carrefour, Eurocash, Lewiatan, Delikatesy Centrum czy ABC; start współpracy z Biedronką to dla nas kolejny krok naprzód.

W Biedronce na początku sprzedawane będzie jedno wybrane piwo – Pilsvar Grybów – piwo typu pils, warzone i fermentowane tradycyjną metodą, wyłącznie z naturalnych surowców i bez środków konserwujących, o ekstrakcie 12°Blg. i 5,7 proc. alkoholu.

Dostępne ono będzie w Biedronkach (w sumie w ok. 350 sklepach tej marki) w cenie 3,99 zł.

Cieszymy się bardzo, że rynek szybko wraca do normy po zawirowaniach związanych z lockdownem. Kanał HoReCa mocno ucierpiał z powodu epidemii, dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że udaje nam się zwiększać zasięg w kanale retail, m.in. właśnie dzięki startowi współpracy z Biedronką. Zresztą HoReCa też wykazuje już sygnały powrotu do zdrowia, wygląda na to, że wakacje mogą być w tym roku wyjątkowo udane dla branży, skoro zdecydowana większość Polaków pozostanie na wakacje w kraju – dodaje Andrej Chovanec.

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka. 

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu