Meetrics rozpoczyna obsługę firmy BrandLine w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, który współpracuje z BrandLine Group w obszarze zakupu mediów.

BrandLine Group (www.brandlinegroup.com) to polska firma od wielu lat działająca w branżach elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz AGD. Produkty BrandLine Group sprzedawane są w ponad 20 krajach w ramach 3 marek: Overmax (elektronika użytkowa), Lionelo (parenting/baby care) i Zeegma (AGD).

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok. Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby wspomnianych marek. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group.

Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match – mówi Mateusz Cygan, Marketing Director BrandLine – Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych.

– Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci „od zawsze” zmieniają się bardzo dynamicznie. W czasie lockdownu obserwujemy dodatkowo bardzo mocno zwiększony ruch w internecie, na poziomie absolutnie rekordowym w całej historii naszych pomiarów. Dlatego badanie widoczności reklam czy poziomu fraudów, które jest zawsze bardzo istotne, teraz staje się nawet jeszcze bardziej kluczowe, bo zwiększony ruch nie zawsze idzie w parze z jakością kupowanej powierzchni. Tym bardziej cieszy nas zawarcie umowy z Brandline Group na pomiar całej palety wskaźników jakościowych – dodaje Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu