ReachaBlogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”

Platforma influencerska Reach a Blogger przyznała medale w akcji: „Informuj odpowiedzialnie”. Trafiły one m.in. do Anny i Roberta Lewandowskich (@annalewandowskahpba, @_rl9), którzy przekazali 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa oraz Michała Sitnika (tabliczni.pl), który przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii oraz dostarcza informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.

Celem zorganizowanej przez platformę influencerską ReachaBlogger.pl akcji „Informuj odpowiedzialnie” było uhonorowanie influencerów, którzy w czasie epidemii wykazują troskę o społeczeństwo i rozpowszechniają sprawdzone informacje, popularyzują właściwe zachowania i wspierają walkę z epidemią.

Otrzymaliśmy setki zgłoszeń z kandydaturami. W gronie wyróżnionych znaleźli się tak różni twórcy jak Anna Lewandowska czy fizyk Tomasz Rożek. W sumie postanowiliśmy nagrodzić kilkunastu twórców, którzy naszym zdaniem w największym stopniu poświęcili swój czas i energię na rzecz dobra ogółu i wspierają nas w tych trudnych chwilach. Niektórzy z nich zaangażowali nawet własne niemałe środki finansowe w pomoc. Wszystkim im należą się brawa i podziękowania, nasze medale i dyplomy są tylko niejako ich fizyczną emanacją – podsumowuje Robert Sosnowski, CVO ReachaBlogger.pl.

W gronie twórców wybranych przez kapitułę akcji spośród setek zgłoszeń znaleźli się:

Anna i Robert Lewandowscy (@annalewandowskahpba @_rl9) – małżeństwo przekazało 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa.

Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) – jej marka odzieżowa VECLAIM przekazała 2000 maseczek ochronnych personelowi medycznemu najbardziej potrzebujących placówek w Polsce.

Natalia Maczek (@natalia_maczek) – jej marka odzieżowa M I S B H V uszyła 5000 maseczek, które zostały przekazane krakowskim szpitalom, a środki zebrane w efekcie sprzedaży drugiej części maseczek trafiły do WHO.

Agnieszka Trolese (@tasteandtravel_pl) – regularnie przekazuje najnowsze informacje dotyczące epidemii i pokazuje jak funkcjonować podczas restrykcyjnej kwarantanny. Wraz z rodziną zamieszkuje jedno z włoskich miasteczek nieopodal Wenecji. W początkowej fazie epidemii było to szczególnie cenne źródło informacji.

Anna Skura (@whatannawears) – dzięki swojej akcji #wspieramwkryzysie pomogła wielu małym przedsiębiorcom. Choć sama ma obawy co do obecnej sytuacji, stara się być dobrej myśli i podnosi na duchu swoich odbiorców.

Tomasz Rożek (YT – Nauka. To Lubię) – jest fizykiem i w swoich filmach przekazuje poparte naukowo, jasne i rzetelne informacje związane z epidemią oraz obala wiele mitów na temat koronawirusa.

Agnieszka Wojciechowska (YT – Okiem Chemika) – pasjonuje się farmacją oraz chemią. W swoich filmach daje praktyczne porady pomagające podnieść poziom bezpieczeństwa w trakcie epidemii.

Karol Gązwa (@blowek) – jako pierwszy i dotychczas jedyny YouTuber przeprowadził dotyczący epidemii wywiad z premierem Morawieckim, dzięki czemu już na samym początku rozwoju zagrożenia udało się uzyskać odpowiedzi na wiele kwestii, które trapiły młodych, zaskoczonych wirusem Polaków i pokazać im powagę sytuacji.

 Anna Cykowska (@medicine.italy) – studentka medycyny, która dba o przepływ rzetelnych faktów w sieci na temat obecnej sytuacji i stara się trafiać z przekazem do celebrytów, którzy karmią swoich followersów fałszywymi informacjami o epidemii.

 Kasia Woźniak (@mama.i.stetoskop) – jest mamą, lekarką oraz prowadzi na You Tube kanał, w którym udziela odpowiedzi na wiele pytań związanych z epidemią, w oparciu o rzetelną wiedzę medyczną.

 Michał Domaszewski (@michal_domaszewski) – lekarz rodzinny i YouTuber, obalający mity na temat wirusa, a przy tym starający się rozweselić swoich odbiorców codzienną dawką humoru.

 Łukasz Bok (@lukaszbok_kiks) – codziennie serwuje porcję świeżych i sprawdzonych informacji z Polski oraz ze świata, jak również regularnie informuje na temat nowych decyzji rządu, liczby zakażonych oraz wyzdrowiałych oraz o wielu innych zmianach jakie zachodzą w związku z panującą epidemią.

 Agnieszka Ptaszyńska (zaleznawpodrozy.pl) – jest ogromną wielbicielką Włoch, które zna jak własną kieszeń. W przejmujący sposób relacjonuje na blogu przebieg epidemii w poszczególnych regionach kraju. Szczególnie w początkowej fazie rozwoju epidemii te relacje były pomocne. Pokazywały narastające zagrożenie.

 Michał Sitnik (tabliczni.pl) – przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii jak również podaje informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.

 Łukasz Ropczyński (@kierunekwlochy) – miłośnik Włoch, który codziennie dostarcza swoim odbiorcom najświeższe informacje o tym kraju dotkniętym epidemią, a także przedstawia ciekawe inicjatywy i rozwiązania jakie planuje wprowadzić włoski rząd. Ważne źródło informacji w początkowej fazie rozwoju zagrożenia.

 Łukasz Durajski (doktorekradzi.pl) – przekazuje dobrze podane, aktualne informacje na temat epidemii zweryfikowane przez lekarza, jak również obala mity w oparciu o badania i wiedzę medyczną.

Dorota Chojnowska (alepieknyswiat.pl) – prowadzi kronikę kwarantanny, w której zapisuje swoje przemyślenia i pokazuje jak radzić sobie z lockdownem.

Plaforma influencerska ReachaBlogger.pl zrzesza ok. 6 tys. twórców, którzy łącznie mają ponad 77 mln followersów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu