MICHELIN Polska wystartował z kampanią na 6 rynkach naszego regionu

Agencja Altavia Polska wspólnie z MICHELIN Polska zrealizowała kampanię opon na sezon letni, która prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Kampania dotyczy opon marek MICHELIN i BFGoodrich, m.in. nowej opony MICHELIN Agilis 3 dla samochodów dostawczych.

1 Altavia Polska, Michelin

Celem kampanii jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki MICHELIN oraz BFGoodrich (brand o amerykańskich korzeniach, należący do portfolio koncernu MICHELIN), w tym m.in. nowej opony MICHELIN Agilis 3 dla samochodów dostawczych oraz BFG Advantage.

Kampania prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu: Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie oraz Estonii i potrwa do połowy czerwca.

Zadaniem agencji Altavia Polska była koordynacja  produkcji oraz dystrybucji materiałów promocyjnych i POS w 6 wersjach językowych. Wydrukowane karty produktowe, mini-standy i inne materiały trafiły w marcu do punktów sprzedaży.

Altavia Polska współpracuje z MICHELIN od 2011 r., wspierając tę firmę w tworzeniu i realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż. Agencja co roku przygotowuje też dla MICHELIN materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również materiały na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu