Total startuje z kampanią paliw Total Excellium, przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.

1 Olmeka, Total, Total Excellium

Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, a co za tym idzie – wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku; jak również przekazanie kierowcom informacji o korzyściach ze stosowania paliwa Excellium, którymi są m.in.: ochrona i zwiększenie żywotności silnika, zmniejszenie zużycia paliwa oraz zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do środowiska. Jest również ukłonem w stronę najmłodszych pasażerów, podróżujących ze swoimi rodzicami.

Promocji towarzyszy kampania, za której przygotowanie odpowiada agencja Olmeka Creation House. Kampania obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze Social Media.

Olmeka pracuje z siecią Total od wygranego w 2015 r. przetargu, który dotyczył obsługi budżetu związanego z wprowadzeniem sieci stacji Total na polski rynek. W okresie czerwiec-wrzesień ubiegłego roku Olmeka Creation House uczestniczyła w działaniach dla Total będących polską odsłoną “tolkienowskiej” kampanii reklamowej paliw Total Excellium. Na świecie kampania prowadzona była pod hasłem „La plus épique des batailles” („Najbardziej epicka batalia”). Głównym elementem działań reklamowych był spot reklamowy w epickim stylu, przedstawiający „tolkienowską” batalię o czysty silnik. Celem kampanii, prowadzonej w Polsce pod hasłem „Walcz z brudem w silniku”, było zwiększenie na rynku świadomości paliwa Total Excellium. Agencja Olmeka zajęła się implementacją koncepcji na polski rynek.

Total to istniejące od niemal 100 lat przedsiębiorstwo petrochemiczne zajmujące się wydobyciem, przeróbką ropy naftowej i gazu ziemnego oraz ich transportem, dystrybucją i marketingiem. Jest jedną z największych spółek naftowych na świecie. Działający w 130 krajach koncern jest operatorem 15 tysięcy stacji paliw. W Polsce sieć liczy 50 stacji Total i AS24 (stacje dla samochodów ciężarowych).

Działająca od 2010 r. agencja Olmeka Creation House specjalizuje się w kreatywnym marketingu ukierunkowanym na efektywność biznesową. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Total, Soplica, Budimex,  Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu