Maciej Pietrzak wzmacnia zespół Meetrics Poland

Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko Technical Account Manager. Bezpośrednio przed przyjściem do Meetrics współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako Global Sales Director.

Maciej Pietrzak jest związany z branżą digital od 12 lat. Karierę rozpoczynał w ARBOinteractive Polska jako Online Traffic, gdzie pracował w latach 2008-2012.

1 Maciej Pietrzak, Meetrics Poland

Przez 12 lat w branży digital realizował się zarówno po stronie technologicznej (odpowiadając za emisję i optymalizację reklam), jak i sprzedażowej.

Przed długi czas był związany z obszarem reklamy mobilnej, m.in. pracując w agencji Goldbach Interactive na stanowisku Brand Manager Mobile; współtworzył również agencję marketingu mobilnego Mobile Rockets (część KnowledgeHub). Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, jako Global Sales Director. Prowadził również własną działalność jako konsultant w zakresie digital marketingu oraz webmasteringu.

W Meetrics, na stanowisku Technical Account Manager, będzie odpowiedzialny za technologiczną obsługę klienta, w tym m.in. zarządzanie kontami klientów i konfigurację kampanii do pomiaru online, oraz monitoring i analizę trwających kampanii. Jego zadaniem jest również wspieranie zespołu sprzedaży w budowaniu relacji z klientami. Zajmie się także kontrolą jakości i doskonaleniem procesów oraz oceną wyników pomiarów.

Maciej Pietrzak jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie sprzedaży, jak i po stronie trafficowej obsługi kampanii. Jego szeroka wiedza i wysokie umiejętności pozwolą nam jeszcze lepiej współpracować z klientami w zakresie pomiaru Viewability i innych wskaźników kluczowych z punktu widzenia marketerów dla rozpatrywania efektywności kampanii digital – mówi Hubert Świtalski, Country Manager w Meetrics.

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku w czerwcu 2017 r. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy.

Firma co kwartał – od 2014 r. – publikuje swoje raporty dotyczące Viewability reklam internetowych w wybranych krajach europejskich, w tym w Polsce („Viewability Benchmark Report“): https://www.meetrics.com/en/benchmark-reports/ ). 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu