Do zespołu agencji Intellect dołączyła dwójka nowych pracowników. Agnieszka Pantera wzmacnia dział SEO, a Filip Kołodziejczyk dział New Business. Wzmocnienie zespołu wpisuje się w trwający obecnie proces rebrandingu agencji.
Agnieszka Pantera przechodzi do agencji Intellect z firmy Comarch, gdzie pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży digital w czasie kilkuletniej pracy w krakowskiej agencji interaktywnej Veneo, gdzie zajmowała stanowisko specjalisty SEO, a następnie SXO. W obszarze kompetencji związanym z pozycjonowaniem, badaniem User Experience i komunikacją marketingową, pracowała dla marek takich jak m.in. Piwniczanka, Activlab, czy Optiland.
W agencji Intellect Agnieszka Pantera objęła stanowisko Specjalisty SEO. Będzie odpowiedzialna za całościową obsługę kampanii SEO w modelu Agile prowadzonych dla klientów, jak i dla samej agencji.
Jest absolwentką Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Obecnie na tej samej uczelni studiuje podyplomowo Marketing Internetowy. Prywatnie jest wielbicielką sportu, szczególnie siatkówki oraz tańca.
Filip Kołodziejczyk objął w agencji Intellect stanowisko New Business Managera. Będzie odpowiedzialny za rozbudowę portfela klientów w sekcji performance i digital marketingu agencji.
Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach InVette oraz Veneo na stanowisku New Business Managera oraz Account Managera. Zajmował się budowaniem relacji i zarządzaniem projektami dla marek takich jak m.in. Piątnica czy Adamex.
Wolne chwile spędza w aktywny sposób, jest fanem sportów walki – samodzielnie zgłębia tajniki boksu tajskiego.
– Przyjście nowych osób do naszego zespołu wiąże się wprost z toczącymi się obecnie w agencji procesami, związanymi z gruntownym rebrandingiem, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile. Początkowo nasza agencja działała jako software house, by z biegiem czasu przekształcić się w agencję interaktywną z rozbudowanymi kompetencjami IT, a obecnie w agencję 360 stopni, opartą na dwóch głównych filarach: „Tech Brain” i „Creative Brain” Cieszymy się, że Agnieszka i Filip będą w tym procesie uczestniczyć i że wzmacniają filar “Creative Brain” – mówi Wojciech Smoleń, CEO agencji Intellect.