Rusza kampania Pantene z ambasadorkami marki w rolach głównych

MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh my Gold!” kampania obejmie telewizję, digital i prasę.

Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku i prowadzonej pod hasłem „Oh my Gold!” jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.

„Według badań jedynie 50% kobiet w Polsce stosuje odżywki, których zadaniem jest głębokie nawilżanie, wygładzanie i odżywianie zniszczonych włosów. Celem kampanii „Oh my Gold!” jest edukacja dotycząca sposobu działania odżywek i dobierania ich rodzaju do danego typu włosów. Jest to kolejny element prowadzonej od zeszłego roku komunikacji „#Power of hair” opartej na założeniu, że piękne włosy są atrybutem piękna, który ma największy wpływ na nasze samopoczucie. Edukując konsumentki checemy zapewnić im przed lustrem więcej momentów typu „Oh My Gold!” i podnieść poziom ich samopoczucia” mówi Victoria Kulpanowska, Hair Care I Associate Brand Manager Pantene CE w Procter&Gamble.

Komunikację wspierają 4 różne ambasadorki: Lidia Popiel, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska oraz Natalia Kukulska, które pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych.

Każda z ambasadorek reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie, różne potrzeby ich dotyczące.

Działania obejmą telewizję, digital, prasę oraz kanały social mediowe ambasadorek.

Dom mediowy MediaCom zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich. Kreację na potrzeby kampanii opracowała agencja reklamowa Grey Poland.

Kampania „Oh my Gold!” jest kolejną odsłoną działań reklamowych marki Pantene, które potrwają do czerwca 2020 r. Poprzednia prowadzona pod hasłem „Great Hair Day” miała miejsce od lipca do września i wspierała wprowadzenie nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology, w której znaleźć można m.in. specjalne szampony, odżywki i kuracje. Każdy z produktów zawiera mieszankę składników inspirowanych pielęgnacją skóry, które zapewniają równowagę i regenerują różne rodzaje włosów w różnych fazach naszego życia. Produkty są dostosowane do potrzeb włosów kobiet od 15 roku życia wzwyż. Linia Hair Biology została również wzbogacona o fioletowy szampon Grey & Glowing dedykowany do potrzeb siwych włosów.

Celem kampanii było pokazanie, że „Great Hair Day” jest osiągalny dla każdej kobiety, niezależnie od typu włosów oraz wieku. Badania Pantene pokazują, że biologia skóry i włosów jest podobna i zmienia się z upływem czasu, dlatego starannie dobrana pielęgnacja jest tak niezwykle istotna.

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ciągu ostatnich 2 lat tacy klienci jak: Leroy Merlin, Polpharma, Hortex, Netia, Manta, iRobot. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w 2018 i 2019 r. obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco. Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego naświecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu