Intellect startuje z międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games

Agencja Intellect rozpoczyna współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta.

Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z Prime Bit Games w październiku. Pierwszym działaniem agencji dla nowego klienta jest startująca właśnie kampania reklamowa obejmująca Kanadę, Austrię i Szwajcarię. Trwające przez kilka miesięcy działania marketingowe będą wspierać grę Magic Nations z portfolio Prime Bit Games i skierowane będą do młodych graczy w wieku 18-34 lat, zainteresowanych grami komputerowymi, a w szczególności produkcjami o tematyce fantasy. Kampania jest prowadzona przy wykorzystaniu działań z zakresu performance na Facebooku i ma na celu zachęcenie graczy we wspomnianych wyżej krajach do ściągania aplikacji z grą Magic Nations. Działania potrwają kilka miesięcy. Wydawca planuje rozszerzenie w późniejszym czasie kampanii o reklamy w Google oraz działania remarketingowe.

Prime Bit Games S.A. to niezależny projektant, twórca i wydawca gier mobilnych, komputerowych, konsolowych i przeglądarkowych. Świadczy również usługi w zakresie portingu, co-developmentu, projektowaniu grafik oraz gier na zamówienie klienta.

Firma działa od 2016 roku. Ma na koncie klika nagród za gry –  Laur Eksperta 2016, Innowator Podkarpacia 2016, oraz wysokie miejsca w międzynarodowych konkursach technologicznych i biznesowych, np. ImagineCup czy ImPuls Do Biznesu. Spółka notowana jest na New Connect.

Więcej o firmie: https://primebitgames.com

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu