Oceanic nowym klientem Biura Podróży Reklamy

Firma Oceanic dołączyła do grona klientów Biura Podróży Reklamy. Agencja została wybrana do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze Social Media.

Do głównych zadań agencji Biuro Podróży Reklamy w ramach rozpoczynającej się właśnie współpracy należy opracowanie koncepcji i realizacja kampanii digital oraz social mediowej.

Kampania o charakterze launchowym wspierać będzie debiut nowej linii premium AA MEN. Główne kanały komunikacji, które zostaną wykorzystane to: Facebook, YouTube i Google Display Network.

Komunikacja skierowana będzie do nowoczesnych, świadomych i dbających o siebie mężczyzn w wieku 30+.  Promowane w kampanii produkty z nowej linii AA MEN: Serum wygładzające skórę, Krem wyrównujący koloryt i Matujący spray do twarzy, dostępne będą w sklepach Rossmann.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu