Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę ze szwedzką firmą Ework Group po wygranym przetargu. Startuje kampania.

przez | 09/10/2019

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z nowym klientem, którym została notowana na giełdzie Nasdaq szwedzka agencja konsultingowa, Ework Group. Projekt ten agencja zdobyła w wyniku przetargu. Pierwszym działaniem agencji dla tego klienta jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii brandingowej, w tym realizacja badania polskiego rynku specjalistów IT pracujących w oparciu o kontrakt B2B.

W okresie od października do grudnia 2019 na stronie internetowej badanieB2B.eworkgroup.com przeprowadzone zostanie badanie pt. „Wielkie badanie specjalistów IT na B2B”. Badanie ma na celu znalezienie odpowiedzi na pytania jakie są trendy na rynku IT, jak ma się ta branża z perspektywy freelancerów, jakie są ich potrzeby i co wymaga zmian, a w konsekwencji ocena jak ten obszar będzie rozwijał się w przyszłości. Będzie to pierwsze takie badanie na polskim rynku. Badanie zostanie przeprowadzone przy użyciu specjalnie przygotowanej strony internetowej z kwestionariuszem online, w którym znajdą się m.in. pytania dotyczące modelu i komfortu pracy, komfortu finansowego, możliwości rozwoju. Pytania demograficzne z kolei umożliwią scharakteryzowanie grupy zawodowej jaką są specjaliści IT pracujący na B2B. Wyniki badania posłużą do stworzenia ciekawego contentu w komunikacji PR marki. Warto podkreślić, że Ework Group jest pierwszą firmą na polskim rynku IT, która tak mocno skupia się na rozpoznawaniu potrzeb osób pracujących w modelu B2B. Tym samym wychodzi naprzeciw globalnym trendom takim jak Gig Economy.

Poza przeprowadzeniem samego badania, agencja Biuro Podróży Reklamy zajmie się również działaniami promującymi akcję, jak i markę Ework Group na rynku polskim. Działania reklamowe będą obejmowały kreację i emisję reklam z wykorzystaniem Google Display Network, Facebook, LinkedIn i ePR.

Umowa Ework Group z Biurem Podróży Reklamy na stałą obsługę została podpisana na rok i obejmuje działania SEO, WWW, SEM, content marketing oraz zorganizowanie trwającej kwartał kampanii reklamowej związanej z badaniem.