Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych.

Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał w Polsce pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml.
Obecnie wprowadzana jest całkowicie nowa linia napojów energetyzujących z witaminami, tauryną i kofeiną. W ramach tej kobiecej linii debiutują od razu trzy warianty smakowe: Acai i Goji, Mojito oraz Mango i Marakuja w puszkach o pojemności 250 ml.
Grupą docelową linii nowych energetyków Carrefoura są młode kobiety, prowadzące aktywny tryb życia i uprawiające sport.
Napoje pojawią się od razu w całej sieci sklepów
Carrefour Polska.
Altavia Polska współpracuje z Carrefour od kilku lat, m.in. w
zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja
przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała
zamówienia na 259 projektów dla
Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.