Altavia projektuje opakowania wprowadzanych na rynek przez Carrefour napojów energetycznych dla kobiet

Tagi:

Agencja Altavia przygotowała projekty puszek wprowadzanej przez Carrefour do sprzedaży linii napojów energetycznych.

Wprowadzane właśnie na rynek napoje skierowane są do kobiet, a brandowane będą marką Carrefour. Wcześniej Carrefour sprzedawał w Polsce pod swoją marką wyłącznie „zwykłe” napoje energetyczne, w wersji light i mojito, w opakowaniach 1 l i w puszkach 250 ml.

Obecnie wprowadzana jest całkowicie nowa linia napojów energetyzujących z witaminami, tauryną i kofeiną. W ramach tej kobiecej linii debiutują od razu trzy warianty smakowe: Acai i Goji, Mojito oraz Mango i Marakuja w puszkach o pojemności 250 ml.

Grupą docelową linii nowych energetyków Carrefoura są młode kobiety, prowadzące aktywny tryb życia i uprawiające sport.

Napoje pojawią się od razu w całej sieci sklepów Carrefour Polska.
Altavia Polska współpracuje z Carrefour od kilku lat, m.in. w zakresie projektowania opakowań marki własnej Carrefour. W 2018 roku agencja przygotowała dla Carrefour ponad 300 projektów opakowań. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach rebrandingu opakowań marek na wyłączność.

Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu