Agencja Intellect stworzyła platformę Pricelesso.pl, która chce powalczyć z OLX

przez | 27/05/2019

Nowym klientem agencji Intellect została spółka Pricelesso. Na jej zlecenie agencja stworzyła od zera platformę handlową Pricelesso.pl i będzie zajmować się jej rozwojem, w tym także ewentualną komunikacją digital. Pricelesso planuje powalczyć biznesowo z zadomowionym i popularnym na polskim rynku serwisem OLX.

Do zadań agencji wykonanych na rzecz platformy, debiutującej właśnie pod adresem www.pricelesso.pl, należało m.in. zaprojektowanie platformy, stworzenie jej dokumentacji i specyfikacji, wykonanie projektu graficznego i wszystkich prac graficznych, w tym m.in. tych związanych z całościową identyfikacją wizualną (projekt logotypu oraz księga znaków), jak również wdrożenie platformy i związane z tym całościowe działania deweloperskie takie jak: kodowanie serwisu, testy, wdrożenie, prace rozwojowe.

Agencja zajmie się także dalszym rozwojem już uruchomionej platformy.

Twórcy wskazują na platformę OLX, jako głównego konkurenta. Od OLX i innych platform handlowych tego typu działających na rynku Pricelesso.pl chce się odróżnić nietypowymi funkcjami i większą „elastycznością”, np. dynamicznym kojarzeniem sprzedających i kupujących na platformie (czyli np. osoby wystawiającej na sprzedaż jakiś produkt, z osobą, która ogłasza, że poszukuje tego właśnie produktu – obie te osoby otrzymają odpowiednie powiadomienie mailowe).

Inną ciekawą funkcją Pricelesso są „pakiety”. Jest to usługa pozwalająca sprzedającym oferować zestawy (pakiety) składające się z produktów dostępnych w różnych ich ogłoszeniach w specjalnej, korzystnej cenie – czyli np. jeśli sprzedawca w swoich ogłoszeniach ma zarówno wózek dziecięcy, jak kocyk oraz nosidełko dla dzieci to poza sprzedażą każdego z tych produktów z osobna, może stworzyć z tych produktów pakiet oferowany w korzystnej cenie. Z drugiej strony kupujący może wybrać kilka produktów z oferty sprzedającego, oznaczyć je jako pakiet i zaproponować cenę „pakietową” jaką chciałby zapłacić za taki zestaw.

Agencja interaktywna Intellect powstała w 2005 r. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Lubella, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Saga fredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

Agencja Intellect zajmuje się całościowym budowaniem sukcesu brandów swoich klientów w internecie. Specjalizuje się m.in. w przygotowywaniu i implementacji strategii marketingu digital dla marek, kampaniach Facebook i Google Ads, pozycjonowaniu stron www, działaniach z zakresu content marketingu, jak również w tworzeniu dedykowanych aplikacji webowych, usprawniających funkcjonowanie firm (systemy zarządzania CRM, dedykowane aplikacje webowe, platformy e-learningowe, intranety itp.), a także w obszarze e-commerce (doradztwo strategiczne, wydajne i skalowalne autorskie systemy sklepowe) oraz w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej, realizacji projektów na potrzeby druku (wszelkiego rodzaju materiały korporacyjne i POS), fotografii i filmu.