Continental poszerzył współpracę z MediaCom, trwa zaplanowana do końca lipca kampania influencer marketingowa

przez | 22/05/2019

Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu – Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.

Kampania influencer marketingowa przygotowana przez Mediacom Beyond Advertising zaplanowana jest do końca lipca. Działania z influencerami wpisują się w wiosenno-letnią kampanię Continental, promującą opony tej marki z kategorii Ultra High Performance.

Obecna fala akcji związana jest ze zorganizowanym przez Continental w maju wyjazdem do Londynu, do ośrodka Mercedes-Benz World, gdzie zwycięzcy konkursu konsumenckiego i influencerzy (Kameralnie i Patryk Mikiciuk) mieli okazję testować opony Continental w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Filmy związane z tym wyjazdem (i towarzysząca im komunikacja) publikowane będą przez influencerów do końca maja. Wcześniej influencerzy informowali o tym, że szykują się na taki wyjazd z marką Continental, a w trakcie samego wyjazdu publikowali codzienne InstaStories z relacjami z niego.

Równolegle realizowana jest kampania z youtuberami ReZigiuszem i Jackiem Gadovskym oraz kanałem Wheel with it, której kulminacja planowana na lipiec br. związana będzie z kolejnym wyjazdem z marką Continental – tym razem do Francji, na rajd Black Chili (w dniach 4-7 lipca). W wyjeździe wezmą udział wspomniani influencerzy (ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky) oraz fani marki, którzy zwyciężą w trwającym obecnie konkursie konsumenckim (warunkiem udziału był zakup opon Continental powyżej 17 cali i zarejestrowanie paragonu na specjalnym landing page’u). Influencerzy już teraz prowadzą komunikację związaną z wyjazdem na rajd Black Chili i konkursem, na początku lipca prowadzić będą relacje z samego wyjazdu, a następnie do końca lipca publikować filmy z materiałów nagranych podczas rajdu.

Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku opon Continental w kategorii Ultra High Performance, oraz wzmocnienie sprzedaży opon tej marki z tego segmentu o średnicy powyżej 17 cali: SportContact™ 6 i PremiumContact™ 6. Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 25+ lat, właściciele nowych aut, entuzjaści motoryzacji.

MediaCom Beyond Advertising to struktura specjalizująca się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom Warszawa obsługuje markę Continental w zakresie planowania i zakupu mediów od początku br., w wyniku zwycięstwa MediaCom w globalnym przetargu.