Paweł Przybylski przeszedł do Kamikaze, agencja wzmacnia kompetencje kreatywno-strategiczne

Do zespołu Kamikaze dołączył Paweł Przybylski, na stanowisko Senior Creative Planner. Wcześniej pracował w agencji Deloitte Digital, na analogicznym stanowisku. Współpracował będzie bezpośrednio z Bartłomiejem Brzoskowskim, który kilka tygodni temu awansował w Kamikaze na stanowisko Strategy Directora.

Paweł Przybylski, nowa osoba w agencji Kamikaze, na stanowisku Senior Creative Planner będzie odpowiedzialny przede wszystkim za wspieranie zespołów agencji w przygotowywaniu ofert dla klientów Kamikaze, prace nad koncepcjami komunikacyjnymi, research i analizę działań marek w kategoriach klienckich, pracę na insightach klienckich oraz tworzenie i prowadzenie prezentacji klienckich.

Poprzednio, przez ponad 3 lata, Paweł Przybylski pracował w Deloitte Digital, ostatnio na stanowisku Senior Creative Planner. Jest absolwentem studiów magisterskich na Uniwersytecie Łódzkim na dwóch kierunkach – Sociologia oraz Etnologia.

Paweł Przybylski będzie współpracował bezpośrednio z Bartłomiejem Brzoskowskim, który kilka tygodni temu awansował w strukturze agencji Kamikaze i objął nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy Brzoskowski dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera.

Obecne zmiany oznaczają duże wzmocnienie kompetencji kreatywno-strategicznych naszej agencji. Jest to też konsekwentna realizacja naszej wewnętrznej strategii reorganizowania się w teamach klienckich. Paweł Przybylski skutecznie łączy świat kreacji z warsztatem strategicznym, zaś Bartek Brzoskowski jako Strategy Director pracuje z samodzielnymi strategami i kreatywnymi, ale co warte podkreślenia – jest dla nich bardziej coachem niż managerem zarządzającym ich pracą  – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.


Kamikaze to działająca od 13 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, marki L’Oréal, Super-Pharm, marki Coty, Eurobank, Kaufland, McCormick, Wawel, Yves Rocher.  

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu