Iwoniczanka przedłuża współpracę z agencją Intellect

Producent wody źródlanej Iwoniczanka, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją interaktywną Intellect. Umowa została podpisana w marcu i przewiduje kolejny rok współpracy pomiędzy tymi firmami, obejmującej zarówno digital, jak i projekty na potrzeby innych kanałów komunikacji.

Agencja Intellect współpracuje z Iwoniczanką od lutego 2018 roku, prowadząc dla tej marki m.in. działania z obszaru Social Media i Content Marketing (zintegrowane z działaniami SEO), w ramach których agencja zajmuje się np. zarządzaniem komunikacją w Facebooku, działaniami buzz marketingowymi czy prowadzeniem bloga.

Jednym z zadań agencji było odświeżenie strategii komunikacji w Social Mediach oraz zwiększenie świadomości marki w tym kanale. Współpraca obejmuje też szereg działań z innych obszarów digital marketingu takich jak np. przygotowywanie kampanii display, w tym kampanii sprzedażowych i wizerunkowych przy wykorzystaniu Facebook Ads. Intellect zajmie się również opracowywaniem projektów spoza digital, dotyczących działań z obszaru BTL czy outdoor obejmujących m.in. sesje zdjęciowe na potrzeby druku, projekty ulotek, projekty billboardów i bannerów reklamowych, roll’upów, namiotów reklamowych etc. Do zadań agencji będzie również należała obsługa konkursów Iwoniczanki (zarówno tych o charakterze online, jak i offline).

Właśnie zakończyła się akcja lojalnościowa dla klientów Iwoniczanki, “Iwoniczanka Każdego Dnia”, prowadzona w systemie bezpośredniej sprzedaży. Na jej potrzeby agencja przygotowała i wykonała dla Iwoniczanki sesję zdjęciową i projekt ulotki oraz zajęła się komunikacją akcji w Social Mediach.

Agencja interaktywna Intellect powstała w 2005 r. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Lubella, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Saga fredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

Intellect zajmuje się całościowym budowaniem sukcesu brandów swoich klientów w internecie. Specjalizuje się m.in. w przygotowywaniu i implementacji strategii marketingu digital dla marek, kampaniach Facebook i Google Ads, pozycjonowaniu stron www, działaniach z zakresu content marketingu, jak również w tworzeniu dedykowanych aplikacji webowych, usprawniających funkcjonowanie firm (systemy zarządzania CRM, dedykowane aplikacje webowe, platformy e-learningowe, intranety itp.), a także w obszarze e-commerce (doradztwo strategiczne, wydajne i skalowalne autorskie systemy sklepowe) oraz w zakresie opracowywania identyfikacji wizualnej, realizacji projektów na potrzeby druku (wszelkiego rodzaju materiały korporacyjne i POS), fotografii i filmu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu