Olmeka przygotowała dla Soplicy koncept „Sielskie Wesele”, startuje konkurs i komunikacja

Pełen bar z obsługą barmańską, a dodatkowo 150 butelek Soplicy Szlachetnej mogą zagościć na przyjęciach weselnych zwycięzców nowego konkursu konsumenckiego Soplicy. Konkurs „Wesele z Soplicą” potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.

Zadaniem konkursowym jest przygotowanie autorskiego drinka z Soplicą, a następnie przesłanie zdjęcia lub filmu pokazującego jego proces tworzenia. Marka zapewni trójce zwycięzców konkursu pełen bar z obsługą 2 barmanów i wyposażeniem barowym (m.in. maty, organizery, szkło itp.) i dodatkowo 150 półlitrowych butelek Soplicy Szlachetnej.

Jako jedna z najbardziej znanych i cenionych marek w Polsce, Soplica pragnie być z Konsumentami także w tym najważniejszym dla nich dniu. Wypracowana koncepcja „Sielskie Wesele” bazuje na ugruntowanych wartościach marki Soplica, takich jak kunszt tradycji, polskość oraz gościnność, jednak uzupełnionych o nowoczesne elementy, spójne z obecnymi weselnymi trendami – mówi Malwina Kupska z zespołu Soplicy.

Konkurs skierowany jest do wszystkich osób pełnoletnich planujących wziąć ślub i urządzić przyjęcie weselne w 2019 roku. Uczestnicy mogą zgłaszać się do konkursu poprzez specjalnie zaprojektowana platformę www.weselezsoplica.pl

Za koncept „Sielskie Wesele” oraz organizację konkursu odpowiedzialna jest  agencja kreatywna Olmeka Creation House. Konkurs jest wspierany kampanią digital, w tym Social Media. W ramach konceptu „Sielskie Wesele” agencja organizuje m.in. konkurs konsumencki „Wesele z Soplicą”, którego zwycięzcy będą mogli podczas swoich wesel skorzystać z obsługi barmańskiej i produktów zapewnionych przez Soplicę. Agencja jest także odpowiedzialna za komunikację konkursu w wybranych kanałach digital / Social Media, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii obecności brandu na Instagramie.

Olmeka Creation House jako organizator akcji jest odpowiedzialna zarówno za kreację i stworzenie mediaplanu, jak również przeprowadzenie, promocję oraz rozstrzygnięcie konkursu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu