MediaCom rozszerza skład globalnej kadry kierowniczej, dołączają do niej Kate Rowlinson i Christine Fang

przez | 10/04/2019

MediaCom wzmocnił swój globalny zarząd (Global Executive Committee), powołując do niego Kate Rowlinson, która objęła stanowisko Managing Director Worldwide Hubs, oraz Christine Fang, która niedawno dołączyła do agencji jako Global Chief Financial Officer.

Na swoim obecnym stanowisku, Kate Rowlinson będzie odpowiedzialna za rozwój Worldwide Hubs w MediaCom oraz za nadzór nad tym, by działały zgodnie z tymi samymi wytycznymi dotyczącymi najlepszych praktyk, jednocześnie dążąc do lepszej integracji i mobilności pracowników sieci MediaCom.

Christine Fang, która ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami – zarówno w agencjach, jak i po stronie marketerów – dołączyła do GroupM w 2016 roku, jako CFO GroupM China.

Poprzednio była szefem FP & A w Mondelez China, a wcześniej przez ponad sześć lat w PepsiCo China pracowała na stanowisku CFO Beverages. Pracowała również w Gillette China i Carrefour China.

„Cieszymy się mogąc powitać Kate i Christine w globalnym zarządzie naszej agencji. Kate współpracuje z nami od ponad dziesięciu lat i odegrała znaczącą rolę w rozwoju naszej sieci oraz w rozwoju biznesu naszych klientów. Jej dołączenie do zarządu stanowi dobrą ilustrację naszej filozofii „People First, Better Results”. Z kolei Christine przynosi ze sobą doświadczenie na stanowiskach kierowniczych zarówno w pracy po stronie agencji, jak i po stronie klientów, a jej wiedza, szczególnie z perspektywy marketera, jest bezcenna” – powiedział Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide.