Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

przez | 02/04/2019

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.

Zakres obowiązków Bartłomieja Brzoskowskiego na stanowisku Strategy Directora obejmie m.in.: współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, współpracę z klientami agencji w zakresie budowania i weryfikowania strategii działań, współpracę z działem kreacji oraz działem mediowym, budowę kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzenie i konsultację ofert agencji oraz reprezentowanie agencji w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).

Od czasu dołączenia do Kamikaze do teraz, Bartłomiej Brzoskowski, na stanowisku Senior Strategy Plannera, odpowiedzialny był za prace strategiczne z kluczowymi klientami agencji.
„Awans Bartka to naturalna konsekwencja jego roli w zespole oraz sukcesów w przetargach i pracy z Klientami, a także silnego rozwoju Kamikaze w obszarze strategii komunikacji. To dziś core naszych kompetencji, co w połączeniu ze sprawną egzekucją oraz elastycznością i otwartością na innowacje zapisanymi w naszym digitalowym backgroundzie, pozycjonuje nas wśród najlepszych agencji” – Joanna Dering, Managing Partner agencji Kamikaze.

Bartłomiej Brzoskowski ma 9-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę rozpoczynał w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), jako Social Media Specialist, a później Social Media Manager. W latach 2012–2014 pracował w agencji FaceAddicted, jako Social Media Director & Client Service Director, a od 2014 r. do 2017 r. w agencji Fenomem (obecnie Feno), gdzie najpierw jako Media Director pracował z zespołem mediowym oraz zespołem obsługującym marki w kanałach digital, odpowiadał za nadzór prowadzonych kampanii mediowych, przygotowywanie ofert mediowych oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, a następnie jako Account Director, współpracował z zespołem obsługi klienta, z działem kreacji oraz działem mediowym w przygotowywaniu strategii komunikacji dla marek obsługiwanych przez agencję.

W swojej pracy na rynku reklamowym Bartłomiej Brzoskowski pracował dla takich marek jak: Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska, Frugo, Remington, Eurosport, COSTA by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla, Wasa, Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich oraz Intersnack Europe.