MediaCom mianuje Jo Rigby na stanowisko Global Head of Business Development and Marketing

By | 08/02/2019

Jo Rigby objęła stanowisko nowej Global Head of Business Development and Marketing sieci MediaCom. Przechodzi z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.

Jo Rigby w Vizeum była odpowiedzielna za współpracę z kluczowymi klientami – w tym m.in. Burger King i Honda – w całej Europie, Fox Networks w USA oraz IKEA. Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum Jo przez 14 lat pracowała w Omnicom.

Jo Rigby będzie współpracować z Chrisem Binnsem, Global Chief Strategy Officer, Business Development, kładąc główny nacisk na to jak MediaCom ma wspierać swoich klientów w rozwoju ich biznesu. Jo Rigby będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju biznesu MediaCom, udziale w przetargach oraz strategiach dotyczących współpracy z klientami.

Rigby będzie raportować bezpośrednio do Toby’ego Jennera, Worldwide Chief Operating Officer, ściśle współpracując z Global Exco. Dodatkowo będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowego biznesu. Rigby zastępuje Vincenta Rebeixa, który objął stanowisko COO w MediaCom France.

„Cieszymy się, że Jo dołącza do naszego zespołu w MediaCom. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojemu ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży będzie kontynuować pozyskiwanie przez sieć coraz to nowych klientów” – powiedział Toby Jenner.

Jo Rigby dodaje: “Od dawna podziwiałam sieć MediaCom za jej sukcesy i kulturę pracy. Z niecierpliwością czekam na współpracę z moimi nowymi kolegami, by MediaCom jeszcze skuteczniej przyciągał największe marki na całym świecie”.

 

MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes. Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.

 

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak: Polpharma, Hortex, Netia, Manta, iRobot. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco.

 

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.