Przejdź do treści

MediaCom mianuje Jo Rigby na stanowisko Global Head of Business Development and Marketing

Jo Rigby objęła stanowisko nowej Global Head of Business Development and Marketing sieci MediaCom. Przechodzi z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.

1 Jo Rigby, MediaComJo Rigby w Vizeum była odpowiedzielna za współpracę z kluczowymi klientami – w tym m.in. Burger King i Honda – w całej Europie, Fox Networks w USA oraz IKEA. Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum Jo przez 14 lat pracowała w Omnicom.

Jo Rigby będzie współpracować z Chrisem Binnsem, Global Chief Strategy Officer, Business Development, kładąc główny nacisk na to jak MediaCom ma wspierać swoich klientów w rozwoju ich biznesu. Jo Rigby będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju biznesu MediaCom, udziale w przetargach oraz strategiach dotyczących współpracy z klientami.

Rigby będzie raportować bezpośrednio do Toby’ego Jennera, Worldwide Chief Operating Officer, ściśle współpracując z Global Exco. Dodatkowo będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowego biznesu. Rigby zastępuje Vincenta Rebeixa, który objął stanowisko COO w MediaCom France.

„Cieszymy się, że Jo dołącza do naszego zespołu w MediaCom. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojemu ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży będzie kontynuować pozyskiwanie przez sieć coraz to nowych klientów” – powiedział Toby Jenner.

Jo Rigby dodaje: „Od dawna podziwiałam sieć MediaCom za jej sukcesy i kulturę pracy. Z niecierpliwością czekam na współpracę z moimi nowymi kolegami, by MediaCom jeszcze skuteczniej przyciągał największe marki na całym świecie”.

 

MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes. Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.

 

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak: Polpharma, Hortex, Netia, Manta, iRobot. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco.

 

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.