Yves Rocher Polska nowym klientem Kamikaze

By | 07/12/2018

Kamikaze wygrała zorganizowany przez Yves Rocher Polska przetarg na obsługę marki Yves Rocher w mediach społecznościowych.

Agencja Kamikaze, po wygranym przetargu, zajmie się stałą obsługą profilu i grupy marki w Facebooku oraz profilu marki na Instagramie, w tym analizą działań w Social Media, tworzeniem i adaptacją kreacji globalnych oraz ich publikacją i moderacją, jak również organizacją cyklicznych konkursów w Facebooku i na Instagramie. Współpraca rozpoczyna się w grudniu.

Firma Yves Rocher Polska wcześniej współpracowała z agencją Green Parrot, która zajmowała się  obsługą i moderacją kont social mediowych.

Kamikaze ma duże doświadczenie we współpracy z markami z rynku kosmetycznego. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą w social mediach marek Coty takich jak: Miss Sporty, Rimmel, Sally Hansen, Wella. Agencja współpracuje również od 2 lat z SuperPharm w zakresie działań social mediowych.

Yves Rocher to francuska marka kosmetyczna powstała w 1959r. w Bretanii specjalizująca się w „roślinnej pielęgnacji”. Formuły kosmetyków Yves Rocher, oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, bazują przede wszystkim na aktywnych wyciągach roślinnych. To, co wyróżnia markę Yves Rocher to unikalny model biznesowy, w którym marka kontroluje cały cyklu życia produktu poczynając od uprawy roślin, z których pozyskiwane są składniki aktywne, poprzez produkcję kosmetyków i własną dystrybucję. Model ten gwarantuje najwyższą jakość produktów z jednoczesnym poszanowaniem środowiska naturalnego. Na polskim rynku działa obecnie 121 sklepów oraz sklep online.