Podczas czerwcowego Forum IAB swoje prezentacje przedstawią publiczości prelegenci z domu mediowego MediaCom Warszawa: Szymon Kubiak, Jan Adamczyk oraz Marcin Gałusza we wspólnej prezentacji z Tomaszem Kuiszem z GroupM. Tegoroczna edycja Forum IAB odbędzie się pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”.
Dwunasta już edycja Forum IAB odbędzie się 6 i 7 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Stu ekspertów zaprezentuje 80 prelekcji, których wysłucha ok. 1200 przedstawicieli reklamodawców i firm z branży reklamowej.
W ciągu dwóch dni prelegenci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej oraz obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Niezwykle ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, co jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów. W dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.
Tomasz Kuisz i Marcin Gałusza przeprowadzą prelekcję pt. „Jak Cię widzą… – czyli rzecz o brand safety i viewability”, w ramach której zajmą się m.in. dylematem czy i komu opłaca się pomiar viewability oraz brand safety. Przedstawią także garść benchmarków na podstawie danych GroupM porównając ze sobą formaty, systemy i standardy pomiaru.
Tomasz Kuisz na stanowisku Managing Director [m]PLATFORM w GroupM (w której skład wchodzi MediaCom Warszawa) jest odpowiedzialny za obszar Digital w ramach GroupM, w tym rozwój produktów i usług programatycznych. Z marketingiem digitalowym związany jest od 12 lat.
Marcin Gałusza zajmuje stanowisko BI and Technology Directora w MediaCom Warszawa. Z branżą technologiczną związany jest od 2010 r. a z branżą mediową od 2014 r. W ramach specjalizacji technologicznych tworzy dla klientów systemy klasy Business Inteligence. W branży mediowej z kolei zajmuje się integracją danych, analityką i technologiami. Jest propagatorem integracji danych i wdrażania metod uczenia maszynowego w ramach działań marketingowych.
Jan Adamczyk podczas Forum IAB zaprezentuje wykład pt. „Voice – the trend to trump all trends” , dotyczący m.in. tego czy technologia Voice ma potencjał by w nieodległej przyszłości zdominować pozostałe trendy technologiczne i komunikacyjne. Podczas prezentacji Jan Adamczyk spróbuje odpowiedzieć na pytania dlaczego trend Voice jest tak ważny, co może zmienić w krajobrazie komunikacyjnym i jakie są szanse, że faktycznie będzie dominował na rynku.
Szymon Kubiak podczas Forum IAB zaprezentuje wystąpienie pt. „Data Driven Influencers, czyli jakie dane stoją za influencerami i jak influencerzy kierują się danymi?”, w którym opowie m.in. z jakich danych korzystać i w jaki sposób, oraz czym jest Influencer Power Index.
Szymon Kubiak zajmuje stanowisko Head of Content Creation w MediaCom Warszawa. Ma 10-letnie doświadczenie w branży internetowej w tym 4 lata w MediaCom. Jest współtwórcą największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce, m.in. dla Play czy Coca-Coli.