Agencja Kamikaze po wygranym przetargu przejęła budżet marki junior-angin (należącej do M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.) na działania w Social Mediach. Agencja zajmie się stworzeniem i realizacją platformy komunikacji marki, opierającej się o media społecznościowe oraz blog. Będzie też odpowiedzialna za zakup mediów i prowadzenie kampanii.
„Wybraliśmy agencję Kamikaze, bo już na etapie przetargu wykazała się świetnym wyczuciem potrzeb naszej grupy docelowej. Przekonały nas propozycje kreatywnego angażowania odbiorców – nie tylko rodziców, ale też tych najmłodszych, z myślą o których tworzymy produkty junior-angin. Nie bez znaczenia było także doświadczenie i silna pozycja Kamikaze na rynku” – mówi Jagoda Rutkowska, Junior Product Manager w M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o.
Celem prowadzonych przez Kamikaze działań będzie budowanie świadomości marki oraz zaangażowania w grupie docelowej.
Agencja stworzyła i poprowadzi profil marki na Facebooku: https://www.facebook.com/junioranginpl/, jest też odpowiedzialna za stworzenie koncepcji bloga, jego rozwój oraz dalsze prowadzenie (blog powstanie w późniejszym czasie).
W ramach stałej obsługi agencja będzie realizowała również szereg działań cyklicznych dla marki junior-angin, przykładowo:
- „Akademia Kreatywnego Rodzica”, czyli kluczowy element z punktu widzenia komunikacji marki w social media. Akademia to cykl filmików „zrób to sam” z poradami jak w ciekawy sposób spędzić czas z dzieckiem – agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmó
- Konkursy na Facebooku, w ramach których agencja odpowiada za ich koncepcje kreatywne, organizację i realizację.
- Cykl wpisów poradnikowych na Facebooku, powiązanych z blogiem marki.
Umowa Kamikaze z M.C.M Klosterfrau Healthcare Sp. z o.o. będzie obowiązywać do końca 2018 r.
Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych.