Netia S.A. – operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.
O wyborze MediaCom jako partnera do współpracy zdecydowała zaprezentowana strategia oraz zaproponowane warunki kosztowe – przyznaje Rafał Gontarz Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Netia S.A..
Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Netia S.A. zajmował się Carat Polska, który również teraz został zaproszony do udziału w konkursie. Zaproszenia zostały skierowane także do Arena Media i Media Group.
MediaCom odpowiadać będzie za aktywność Netia S.A. w TV, radiu, prasie, OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe. Dwuletnia współpraca rozpocznie się jesienią tego roku.