IMAGINE przygotowała wsparcie digital dla limitowanej wersji modelu Mitsubishi ASX Cool Edition

By | 21/03/2017

Agencja IMAGINE wspiera MMC Car Poland w działaniach związanych z promocją ASX Cool Edition. Dystrybutor wprowadza na polski rynek jedynie 50 sztuk specjalnej wersji tego samochodu. IMAGINE zajęła się przygotowaniem materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii ASX Cool Edition w internecie, jest także odpowiedzialna za stworzenie oficjalnej strony limitowanej edycji auta.

Właśnie uruchomiona została oficjalna strona modelu (limitowanej edycji) http://www.mitsubishi.pl/asx-cool-edition/.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja IMAGINE, do której zadań należało także przygotowanie linii kreatywnej i materiałów reklamowo-promocyjnych na potrzeby kampanii digital.

Jej celem jest wsparcie sprzedaży limitowanego modelu Mitsubishi ASX Cool Edition.

Komunikacja podkreśla limitowaną liczbę dostępnych do kupienia aut modelu ASX Cool Edition oraz unikalne dodatki w wyposażeniu. Materiały będą wyświetlane m.in. na serwisach tematycznych portalu Interia (belki, bannery, screeningi, mailingi, branding serwisu motoryzacyjnego), oraz w Google AdWords. Grupą docelową kampanii są osoby poszukujące unikalnego auta, przede wszystkim mężczyźni w wieku 30-60 lat, znający markę Mitsubishi, specjaliści, przedstawiciele wolnych zawodów i właściciele firm.

Agencja IMAGINE rozpoczęła współpracę z Mitsubishi wygrywając w 2013 przetarg na obsługę digital tego marketera.

Mitsubishi ASX to samochód należący do segmentu miejskich SUV-ów i crossoverów. Model został w tym roku poddany liftingowi, zyskując m.in. nowy wygląd przodu auta, nawiązujący do większego modelu – Mitsubishi Outlander. Wyróżnikiem limitowanej edycji (w porównaniu ze standardowym ASX 2017) jest przede wszystkim stacja multimedialna MGN (Mitsubishi Global Navigation), która wyposażona została w szereg przydatnych funkcji dostępnych za pośrednictwem wygodnego, dotykowego ekranu. Najważniejsze funkcjonalności nowego urządzenia Mitsubishi to: system nawigacji satelitarnej, zestaw głośnomówiący Bluetooth, radioodtwarzacz CD/MP3 oraz port USB z obsługą plików w formacie MP3/WMA. Dodatkowo drugi rząd siedzeń został wyposażony w uchwyt na tablet oraz podwójne gniazdo USB. Limitowana edycja ASX Cool Edition wyróżnia się także  m.in. dwukolorowymi felgami aluminiowymi w rozmiarze 16’’ oraz ciekawą stylizacją – dach, pokrywa bagażnika, obudowy lusterek i bocznych słupków są w matowym, czarnym kolorze.

 

Więcej na: http://www.mitsubishi.pl/asx-cool-edition/