Brand Support zwyciężyła w przetargu Ferrero

przez | 17/02/2017

Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii „The colors of dreams” dla marki Kinder Chocolate. Startująca właśnie kampania prowadzona będzie na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę akcji promocyjnej Kinder Chocolate, pod nazwą „The colors of dreams”, która właśnie wystartowała i potrwa do połowy kwietnia. Obejmująca swoim zasięgiem kraje nadbałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, internecie oraz przy użyciu materiałów POS.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Brand Support, ponieważ to właśnie ta agencja odpowiedziała w najwyższym stopniu na przedstawiony brief. Agencja wykazała się też bardzo dobrym zrozumieniem specyfiki grupy docelowej, jak również ma doświadczenie w prowadzeniu działań na rynkach nadbałtyckich – mówi Jakub Dziedzic, Product Manager z Ferrero Polska.

Osią akcji promocyjnej będzie konkurs, w którym rywalizować będą ze sobą zgłoszone przez rodziców rysunki ich dzieci, o tematyce „Pokój moich marzeń”.

Agencja Brand Support jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, obsługę oraz przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii wspierającej akcję, w tym m.in. spotu telewizyjnego, strony internetowej promocji, Key Visuali oraz materiałów na potrzeby prasy, kampanii digital, a także materiałów POS.

Zwieńczeniem akcji będzie przemiana 3 pokojów dziecięcych. W każdym z krajów objętych akcją pokój jednego dziecka zostanie całkowicie odmieniony we współpracy z architektem. Inspiracją do przemiany będzie rysunek pokoju marzeń, narysowany przez dziecko i zgłoszony do konkursu przez rodzica. Jako nagrody pocieszenia rozdawane będą tzw. Kinder pufy.

Spot telewizyjny przygotowany przez Brand Support na potrzeby kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=91EMVDU0ebw