Maciej Lubczyński dołącza do zespołu SHAKE HANDS

Do zespołu agencji social mediowej SHAKE HANDS dołączył Maciej Lubczyński, obejmując stanowisko  Automotive Community Manager.

LUBCZYNSKI MACIEJ SHAKE HANDSBezpośrednio przed przejściem do agencji Shake Hands Maciej Lubczyński pracował w agencji MU Interactive, gdzie był odpowiedzialny za obsługę marki IBM. Jest także blogerem motoryzacyjnym, prowadzi blog Carburator.pl i motoryzacyjny kanał Carburator na YouTube. W Shake Hands obejmuje stanowisko Automotive Community Manager, będzie odpowiedzialny za bieżącą obsługę marek motoryzacyjnych oraz koordynowanie działań zespołu.

Maciej Lubczyński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Zarządzanie). Jest pasjonatem motoryzacji, godzinami potrafi mówić o samochodach, chociaż – jak mówi –  i tak woli samochodami jeździć niż o nich rozmawiać.

Zdecydowanie nie lubi upałów, być może dlatego – gdy ma wybór – wybiera lodowiec zamiast plaży. Na nartach jeździ od wielu lat i jest to jego druga po samochodach pasja.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Danone, Rimmel, Astor, Brita, Tikkurila i Wella.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu