Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla BEKO półroczną kampanię kontent marketingową

przez | 06/12/2016

W roku 2017 agencja Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla marki Beko kampanię reklamową. Współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy oraz marki Beko jest efektem przetargu rozstrzygniętego przez markę w drugiej połowie listopada 2016 roku. Agencja współpracowała wcześniej z Beko przy różnych projektach digitalowych.

W ramach kampanii agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii kontent marketingowej oraz ogólnopolskiego badania online na temat: Czy AGD ułatwia codzienne życie Polaków? – Wielkie Badanie Beko. Ponadto agencja odpowiada za stworzenie strategii, opracowanie graficzne i kontentowe strony internetowej z badaniem, stworzenie materiałów kreatywnych z poradami do publikacji i rozpowszechniania w digitalu, oraz za realizację konkursu, który będzie jednym z elementów projektu. Zadaniem Biura Podróży Reklamy jest również współpraca z blogosferą w zakresie działań kontentowych oraz produkcja i dystrybucja w sieci materiałów kontent marketingowych, w tym video. Agencja odpowiada też za zakup mediów na potrzeby kampanii. Kampania rozpocznie się na początku 2017 r. i potrwa pół roku.

Celem akcji jest wprowadzenie ciekawych materiałów na temat tego jak Polacy radzą sobie z domowymi obowiązkami i na ile sprzęt AGD w dzisiejszych czasach ułatwia im życie. Unikalny kontent i dane, które powstaną w ramach akcji, zostaną poddane do dyskusji blogerom oraz użytkownikom Internetu. Dzięki tym działaniom Beko chce dowiedzieć się więcej o swoich konsumentach oraz dać się poznać jeszcze bliżej. W efekcie tak zakrojonych działań marka chce nawiązać dialog z internautami.