SHAKE HANDS przejmuje obsługę działań social mediowych Fiat Chrysler Automobiles

Agencja SHAKE HANDS wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland), na obsługę działań social mediowych dla 5 marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep.

Przetarg dotyczył przygotowania strategii dla poszczególnych marek i ich implementację w kanałach social mediowych.

fca-4Zaproponowana przez SHAKE HANDS strategia komunikacji naszych marek w mediach społecznościowych była najbardziej spójna i kompleksowa spośród przedstawionych przez pozostałe agencje, co zadecydowało o wyborze właśnie Shake Hands. Braliśmy też pod uwagę bogate doświadczenie i referencje Shake Hands w obszarze działań w mediach społecznościowych – mówi Karolina Bryłka CRM & Digital Marketing Manager w  Fiat Chrysler Automobiles Poland.

Agencja SHAKE HANDS zajmie się kompleksową obsługą marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Google+. Do zadań agencji będzie także należało organizowanie akcji specjalnych i konkursów dla tych marek w serwisach społecznościowych.

 

SHAKE HANDS przejęła obsługę działań FCA Poland w mediach społecznościowych od domu mediowego Maxus Poland.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu