IMAGINE wzmacnia zespół – Tryzna i Szymański dołączają do Działu Obsługi Klienta

Łódzka agencja IMAGINE wzmacnia zespół Client Service kierowany przez Tomasza Mazurka. Dołączają do niego Aleksander Tryzna i Bartłomiej Szymański, obejmując stanowiska Account Manager.

Aleksander Tryzna przed przyjściem do IMAGINE pracował przez 6 lat w agencji kreatywnej Oxymoron. Odpowiadał w niej za kontakty z klientami oraz kreację (pisanie scenariuszy, wymyślanie nietypowych projektów ambientowych, copywriting, identyfikacja wizualna). Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Socjologia). W wolnych chwilach zajmuje się m.in. rozwijaniem swojego zainteresowania reklamą, ale także sportem (rowery, pływanie, łucznictwo).

Bartłomiej Szymański bezpośrednio przed przyjściem do IMAGINE pracował w agencji interaktywnej Kamikaze, na stanowisku Social Media Specialist. Jeszcze wcześniej pracował m.in. dla Fundacji Dobre Prawo jako Specjalista ds. Komunikacji i PR i w Dziale Obsługi Klienta Cinema City Poland gdzie odpowiedzialny był m.in. za prowadzenie akcji promocyjnych. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Marketing). Wolne chwile najchętniej poświęca na czytanie, szczególnie książek o tematyce fantasy, oraz organizacji sesji tematycznych poświęconych graniu w gry logiczne, a także sportowi  – trenował amatorsko boks, obecnie poświęca się raczej kalistenice (https://goo.gl/vXvK76).

Działem Obsługi Klienta agencji IMAGINE od kilku miesięcy kieruje Tomasz Mazurek (na stanowisku Client Service Directora), który jest także Strategy Managerem agencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu