Red8 wygrała konkurs. Startuje kampania FFiL Śnieżka SA

By | 22/04/2016

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez FFiL Śnieżka SA konkurs na przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Śnieżka. Właśnie startuje kampania pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję spot telewizyjny z udziałem scenografa filmowego, przedstawiającego zalety farb Śnieżka Satynowa w pracy i w domu.

Red8 Advertising przygotowała spot telewizyjny w 3 wersjach: 30-sekundowej oraz dwóch wersjach 15-sekundowych, prezentujących najważniejsze cechy produktu: satynową delikatność i wyjątkową trwałość.

Spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych przez cały sezon prac remontowo-budowlanych.

RED8 SNIEZKA KLATKI SPOT 6

Bohaterem spotu jest scenograf filmowy opowiadający o kulisach swojej pracy oraz istotnej roli farb na planie filmowym. Przy wyborze odpowiednich farb zwraca on uwagę nie tylko na walory estetyczne, to w jaki sposób kolor tworzy atmosferę i klimat przy kręceniu delikatnych, romantycznych scen, ale również na trwałość, która pomaga farbom przetrwać nawet najbardziej wymagające sceny akcji. Farba sprawdza się nie tylko przy przygotowywaniu scenografii filmowych, ale również w domu, w którym wracającego z pracy scenografa witają dzieci.

Spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=4DOQ3i-c4mQ

Agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji reklam prasowych, które pojawią się w prasie  wnętrzarskiej i kobiecej.

Wsparciem kampanii telewizyjnej i prasowej będzie kampania w internecie oraz działania marketingowe w punktach sprzedaży.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Propeller Film.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Maxus Polska.