Rekordowy poziom odwiedzalności Galerii Madison

W pierwszym półroczu 2015r. Galeria Madison zanotowała najwyższy poziom odwiedzalności  od 2008 roku. Rekordowy wynik  frekwencji Galeria osiągnęła w miesiącu lipcu, kiedy nastąpił wzrost o 11 punktów procentowych w stosunku do tego samego miesiąca poprzedniego roku.  

Galeria Madison skomercjalizowana jest w 99,5 %. Na tle trójmiejskiego rynku centrów handlowych ze średnim wskaźnikiem pustostanu na poziomie 2,5%  (źródło: Raport JLL „Rynek handlowy w Polsce” za II kwartał 2015 r.),  Galeria Madison z wynikiem 0,5% znajduje się  na pozycji  lidera regionu.

Obok doskonałej lokalizacji nie bez znaczenia dla wyników Galerii jest także wzrastający z roku na rok ruch turystyczny w Gdańsku i wydłużający się sezon turystyczny, który jest jedną z głównych sił napędowych Galerii, położonej w ścisłym Centrum Starego Miasta.

Do sukcesu przyczyniają się również przemyślane działania zarządcy obiektu,  zarówno po kątem wizerunkowym jak i funkcjonalnym. Do zrealizowanych z sukcesem można zaliczyć chociażby nową strefę kawiarnianą, renowację  wewnętrznej  fontanny – punktu rozpoznawczego galerii oraz odświeżenie komunikacji marketingowej.

W ostatnim czasie do grona najemców  dołączyły takie znane marki  jak Piotr i Paweł, Sinsay,  Mohito, Home&You,  IDream Apple Premium Reseller, Venezia czy Calypso.

Jeszcze tej jesieni w centrum otwarte zostaną dwa nowe salony obuwnicze Wojas i Carini.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu