W pierwszym półroczu 2015r. Galeria Madison zanotowała najwyższy poziom odwiedzalności od 2008 roku. Rekordowy wynik frekwencji Galeria osiągnęła w miesiącu lipcu, kiedy nastąpił wzrost o 11 punktów procentowych w stosunku do tego samego miesiąca poprzedniego roku.
Galeria Madison skomercjalizowana jest w 99,5 %. Na tle trójmiejskiego rynku centrów handlowych ze średnim wskaźnikiem pustostanu na poziomie 2,5% (źródło: Raport JLL „Rynek handlowy w Polsce” za II kwartał 2015 r.), Galeria Madison z wynikiem 0,5% znajduje się na pozycji lidera regionu.
Obok doskonałej lokalizacji nie bez znaczenia dla wyników Galerii jest także wzrastający z roku na rok ruch turystyczny w Gdańsku i wydłużający się sezon turystyczny, który jest jedną z głównych sił napędowych Galerii, położonej w ścisłym Centrum Starego Miasta.
Do sukcesu przyczyniają się również przemyślane działania zarządcy obiektu, zarówno po kątem wizerunkowym jak i funkcjonalnym. Do zrealizowanych z sukcesem można zaliczyć chociażby nową strefę kawiarnianą, renowację wewnętrznej fontanny – punktu rozpoznawczego galerii oraz odświeżenie komunikacji marketingowej.
W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły takie znane marki jak Piotr i Paweł, Sinsay, Mohito, Home&You, IDream Apple Premium Reseller, Venezia czy Calypso.
Jeszcze tej jesieni w centrum otwarte zostaną dwa nowe salony obuwnicze Wojas i Carini.