Biuro Podróży Reklamy wygrywa przetarg na obsługę marek BIK oraz BIG InfoMonitor

przez | 24/04/2015

W wyniku wygranego przetargu Biuro Podróży Reklamy kontynuuje współpracę z Biurem Informacji Kredytowej. Do klientów agencji dołącza druga spółka Grupy BIK, Biuro Informacji Gospodarczej – BIG InfoMonitor.

Biuro Podróży Reklamy od kwietnia bieżącego roku odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w serwisie Facebook na profilach: „Buduj dobrą historię” (www.facebook.com/budujdobrahistorie), „BIG.pl” (www.facebook.com/bigpl) i „Licencja na zaufanie” (www.facebook.com/LicencjaNaZaufanie).

BIG

Strategia komunikacyjna obu spółek nastawiona jest na edukowanie konsumentów, szczególnie przedstawienie im w przyjazny sposób korzyści wynikających ze świadomego korzystania z potencjału, jaki daje własna wiarygodność finansowa oraz weryfikacja kontrahentów, jaką umożliwia przedsiębiorcom BIG InfoMonitor. Działania kierowane są zarówno do osób prywatnych jak i firm.

„Agencja przedstawiła najbardziej atrakcyjny plan komunikacji w serwisie Facebook dla wszystkich trzech profili, jednocześnie kładąc nacisk na wskaźniki efektywnościowe” – mówi Małgorzata Bielińska, Dyrektor ds. Edukacji BIK S.A.

Współpraca potrwa do końca roku.