Przejdź do treści

Druga odsłona największej kampanii marketingowej w branży kawiarnianej

Tagi:

W listopadzie 2014 roku wystartowała druga odsłona największej kampanii marketingowej w branży kawiarnianej, która towarzyszy rebrandingowi pozostałych warszawskich kawiarni coffeeheaven na COSTA
COFFEE. Kampania obejmuje swoim zasięgiem nośniki OOH, komunikację miejską, radio oraz nośniki niestandardowe. Jednocześnie listopad jest miesiącem, w którym startuje kanał na YouTube „Chwila moment”, w którym Zuza Ziomecka rozmawia z ludźmi kultury o sztuce bycia tu i teraz.


„Kampania marketingowa przebiega pod hasłem „Zatrzymaj Chwilę”, zachęca do celebrowania swojego wyjątkowego czasu w
kawiarniach COSTA COFFEE, przy filiżance kawy przygotowanej na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia. Jej celem jest komunikacja rebrandingu kawiarni coffeeheaven na COSTA COFFEE” – o kampanii marketingowej opowiada Jolanta Borowska, Dyrektor Marketingu CHI Polska.

Do końca lutego 2015 roku w Warszawie będą działać wyłącznie kawiarnie COSTA COFFEE. W związku z tym kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem stolicę i skoncentrowana jest na komunikacji zmian, przybliżeniu koncepcji i wyróżników kawiarni COSTA COFFEE oraz zaproszeniu Gości do relaksu przy kawie w kawiarniach. Realizowana
jest za pomocą zróżnicowanych nośników.

W Warszawie pojawiły się reklamy wielkoformatowe, którym przyświeca cel wizerunkowy.

W tramwajach wyświetlane są z kolei reklamy geotargetowane, które zapraszają do najbliżej zlokalizowanych kawiarni. Reklama w komunikacji miejskiej obejmuje również infoscreeny w metrze. „Podczas planowania kampanii zależało nam na jak
najszerszym dotarciu do Klientów. Dlatego nasze reklamy wyświetlają się zarówno na ekranach zlokalizowanych na uczelniach wyższych, w tramwajach czy w sieciach sklepów, ale także pojawiają się na wielu jak najlepiej widocznych nośnikach
OOH, m.in.  siatce wielkoformatowej na Dworcu Centralnym. Dodatkowo zadbaliśmy o element zaskoczenia, czego przykładem
są wielkie kubki COSTA stojące na peronach stacji Metro Centrum, które zrealizowaliśmy wspólnie z firmą Stroer czy będący jeszcze w trakcie doprecyzowywania pomysł grzejących kubków, które dodadzą mieszkańcom stolicy ciepła w nadchodzące mroźne dni”- dodaje Joanna Zawada, Central Promotions Manager w CHI Polska. Kampania marketingowa ma również odsłonę radiową, spoty można usłyszeć w Antyradiu, Radiu Eska, Radiu Plus, Radiu Kolor i w RMF Maxxx.

Kanał „Chwila moment” na YouTube wystartował w sobotę 15 listopada. Nowe odcinki będą emitowane co tydzień, w każdą sobotę. „Chwila moment” to cykl wywiadów prowadzonych przez Zuzę Ziomecką w kawiarniach COSTA COFFEE. Przy filiżance kawy rozmawia z osobami ze świata kultury, sztuki i filmu o tym, jak ważne jest zatrzymanie się tu i teraz, zauważenie drobnych
przyjemności. Pierwszymi gośćmi Zuzy Ziomeckiej są Marysia Seweryn, Urszula Dudziak i Wojtek Mazolewski. „Naszym partnerem są Wysokie Obcasy, w wersji drukowanej oraz online. W kolejnych numerach informują swoich czytelników, że w kanale „Chwila moment” pojawił się nowy wywiad i zapraszają do obejrzenia odcinka. W realizacji projektu wspiera nas agencja K2” – dodaje Emilia Kargol, Digital Media Specialist w CHI Polska.

Kampania marketingowa wystartowała w listopadzie i potrwa do grudnia. Za kreację odpowiada agencja San Markos, a za zakup mediów dom mediowy MediaCom. COSTA COFFEE to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest COSTA COFFEE.