Tauron Dystrybucja uczy dzieci bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej

Ruszyła druga edycja programu Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka. W jego ramach eksperci firmy Tauron Dystrybucja będą szkolić uczniów klas podstawowych, jak bezpiecznie obchodzić się z prądem. Dodatkowo, dzieci mogą wziąć udział w ogólnopolskim konkursie i wygrać dla swojej klasy m.in. wycieczkę do Paryża. Programowi towarzyszy kampania reklamowa w prasie, radiu oraz w Internecie.

Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka to program skierowany do szkół podstawowych południowej Polski. Do akcji mogą się zapisać podstawówki z województwa małopolskiego, śląskiego, dolnośląskiego, podkarpackiego oraz opolskiego. Uczniowie ze szkół, które przystąpią do programu wezmą udział w wykładach oraz konkursach, podczas których dowiedzą się m.in. czym jest prąd, gdzie powstaje oraz jak zareagować w sytuacji niebezpieczeństwa.

W tym roku, w ramach tego programu Tauron Dystrybucja prowadzi również ogólnopolski konkurs online – Kraina Tauronka, przygotowany z udziałem ekspertów firmy. Wykorzystując nowe technologie konkurs wspiera rodziców i opiekunów w procesie edukowania dziecka. Do rywalizacji przystąpić może cała klasa zgłoszona przez nauczyciela. Uczniowie grają indywidualnie, a ich punkty sumują się na koncie klasy. W ten sposób uczestnicy walczą o wyjazd do francuskiego parku edukacyjnego Parc de la Villette lub o zestaw tabletów dla całej klasy. Konkurs składa się z kilku etapów i trwa do 22 lutego.

Program Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka komunikowany jest w mediach edukacyjnych, młodzieżowych oraz skierowanych do rodziców. Reklamy ukażą się m.in.: w dwutygodniku „Victor Junior”, czasopiśmie „Dziecko. Najlepsza Inwestycja”, na portalach internetowych (m.in. Natablicy.pl, Profesor.pl, PortalOświatowy.pl, Szkolnictwo.pl. Librus.pl, Kobieta-wp.pl, CzasDzieci.pl, Familie.pl.). O projekcie można usłyszeć także w rozgłośniach radiowych (Katowice, Wrocław, Opole).

Program edukacyjny Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dzieckazostał objęty patronatem Rzecznika Praw Dziecka i Ministra Edukacji Narodowej.

Konkurs „Kraina Tauronka” został objęty patronatem merytorycznym psychologa dziecięcego – Marty Żysko-Pałuby.

Pełne informacje znajdują się na stronach internetowych: www.bezpiecznikitaurona.pl i www.krainatauronka.pl

Za kreację oraz działania w Internecie odpowiada: Driim Interactive

Za współpracę z mediami: Media On

Za działania PR: Agencja S4 PR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu