Wdrożenie Alfavox w Grupie Panfil zakończone sukcesem

Alfavox wdrożył swoją autorską platformę alfa Contact Center w Grupie Panfil. Rozwiązanie będzie wspierać pracowników spółek wchodzących w skład grupy zajmującej się świadczeniem usług prawnych, windykacyjnych oraz finansowych. Alfavox i Grupa Panfil przewidują dalsze zacieśnienie współpracy.

Alfa Contact Center to system do wszechstronnej obsługi klienta z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Rozwiązanie zarządza obsługą ruchu telefonicznego w firmie, wyposażone jest także w dodatkowe moduły, dzięki którym może obsługiwać kanały: SMS, fax, e-mail oraz wideo. O wyborze tego systemu przez Grupę Panfil zadecydowały przede wszystkim jego wysoka skalowalność, stabilność oraz możliwość zintegrowania z innymi, zewnętrznymi systemami. Dodatkowo alfa Contact Center zapewnia kompleksowe wsparcie call center firm Grupy Panfil, realnie usprawniając pracę całego zespołu. To było bardzo ważne dla podmiotów, których nadrzędnym celem jest satysfakcja klientów. Grupa Panfil realizuje tę misję, sukcesywnie inwestując między innymi w nowoczesne technologie, zapewniające spółkom Grupy dynamiczny rozwój i wzrost konkurencyjności na rynku.

Cieszymy się, że spółki Grupy Panfil obdarzyły nas zaufaniem i wybrały nasze rozwiązanie. To dla nas wyróżnienie i potwierdzenie jakości oferowanych przez nas produktów. Dzięki platformie alfa Contact Center możemy zagwarantować solidne wsparcie obsługi klientów Panfil oraz komfort pracy konsultantów call center – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu