Radio VOX FM wciąż zyskuje nowych słuchaczy

Popularność Radia VOX FM stale rośnie. Rozgłośnia goni stacje ogólnopolskie w swojej grupie docelowej (30-49 lat), zajmując 2. miejsce po Radiu ESKA jako najchętniej słuchana komercyjna sieć ponadregionalna – wynika z najnowszych danych Radio Track.

Zasięg dzienny Radia VOX FM w grupie celowej 30-49 lat wynosi 5,5%. To o 3,3 pkt. proc. więcej niż wynik fali grudzień 2013- luty 2014, kiedy to stacja rozpoczęła nadawanie jako sieć ponadregionalna. Średnio dziennie stacji słucha 620 tys. Polaków. Radio VOX FM osiąga 4,8% udziałów w czasie słuchania. To o 2,5 pkt. proc. lepszy wynik w porównaniu z falą grudzień2013- luty 2014.

Wzrost słuchalności Radia VOX FM zauważalny jest także w całej badanej populacji. Zasięg dzienny stacji w grupie 15-75 wzrósł z 1,8% w fali grudzień 2013- luty 2014 do 4,0% w fali lipiec-wrzesień 2014. Średnio dziennie stacji słucha 1 mln 224 tys. słuchaczy w wieku 15-75. Udział w czasie słuchania wynosi 3,4%, czyli o 1,8 pkt. proc. więcej niż w fali grudzień 2013- luty 2014. Stacja wyprzedza nadającą na 21 rynkach w podobnym formacie sieć Radio Złote Przeboje (3,3%).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu