arvato Polska dla PAYBACK

przez | 29/09/2014

arvato Polska, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych, podpisał umowę z Loyalty Partner Polska sp. z o.o., operatorem największego w Polsce Programu Bonusowego PAYBACK. Przedmiotem umowy jest kompleksowa realizacja logistyki oraz usług dodatkowych. Rozpoczęcie obsługi planowane jest na początek 2015 roku.

Umowa pomiędzy spółkami, podpisana w sierpniu br., znacznie wykracza poza standardowe usługi logistyczne. arvato Polska odpowiedzialne jest za dobór i zakup propozycji produktowych do katalogu nagród dla klientów programów lojalnościowych. Co więcej, spółka prowadzi także usługi sprzedażowe w sklepie z nagrodami PAYBACK, w którym można dokonywać zakupów w całości za zebrane w Programie punkty, bądź łącząc płatność punktami z dopłatą gotówką. W ramach usług logistycznych, arvato realizuje przyjęcie towaru, magazynowanie, wysyłkę oraz obsługę zwrotów.

Aktualnie trwają intensywne prace wdrożeniowe – trwa budowa oferty produktowej, integracja w zakresie połączenia systemów informatycznych oraz przygotowanie infrastruktury logistycznej.

– Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z Loyalty Partner Polska. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w zakresie obsługi masowych programów lojalnościowych oraz e-commerce, zaoferowaliśmy nowemu klientowi unikatową usługę, która pozwoli Programowi PAYBACK kontynuować bezpieczną obsługę rosnących wolumenów sprzedaży – zapewnia Przemysław Klich, Dyrektor ds. Sprzedaży, arvato Polska.

– O wyborze spółki arvato Polska zadecydowało jej bogate doświadczenie i wiedza na temat rynku, ale także stabilność finansowa, posiadana niezbędna infrastruktura oraz zasoby ludzkie, które pozwolą na realizację usług na najwyższym poziomie – twierdzi Piotr Kobyliński, Senior Vendor Manager z PAYBACK.