MARKA 4F W PROJEKCIE OUTLET CENTER W BIAŁYMSTOKU

Tagi:

CBRE informuje, że 4F – czołowa polska marka odzieży i akcesoriów sportowych – nawiązała współpracę z „Outlet Center” w Białymstoku. Salon o powierzchni 160 m kw. pojawi się w centrum wraz z jego otwarciem przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych, które nastąpi wiosną 2015 roku. Sklep 4F rozszerzy jego ofertę w zakresie odzieży i akcesoriów sportowych dla takich dyscyplin jak narciarstwo, snowboard, fitness, bieganie czy jazda na rowerze.

Produkty marki 4F doceniają zarówno sięgający po medale profesjonaliści, jak i osoby uprawiające sport dla przyjemności. Wysoka jakość produktów, aktualne wzornictwo, przystępne ceny i nieustannie poszerzany asortyment sprawiają, że firma z powodzeniem konkuruje ze światowymi gigantami.

Od lat marka 4F współpracuje też z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biatlonowym, a także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. W roku 2012 stworzyła kolekcję, w której reprezentacja Polski wystąpiła podczas XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie, a w roku 2014 kolekcję na XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi.

„Outlet Center” będzie największym obiektem kompleksu parku handlowego, a tym samym jedynym o charakterze outletowym spośród funkcjonujących czy planowanych na terenie parku budynków. Będzie to też jedyne w województwie podlaskim centrum o prawdziwie outletowym charakterze.

Otwarcie „Outlet Center” planowane jest na wiosnę 2015 roku. Komercjalizacja projektu szybko postępuje, zainteresowanie najmem jest bardzo duże, czego dowodem jest to, iż jeszcze przed rozpoczęciem budowy inwestor wynajął blisko 70% powierzchni, co jak na obecne warunki prowadzenia inwestycji jest olbrzymim sukcesem i świadczy niezbicie o atrakacyjności i trafności wyboru miasta i konkretnego miejsca na mapie Białegostoku. Inwestycja docelowo pomieści blisko 100 sklepów na powierzchni najmu przekraczającej 13 000 m kw. Cały kompleks dla komfortu swoich klientów posiada około 1500 miejsc parkingowych oraz obsługiwany jest przez komunikację miejską.

Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FORUM XXVIII FIZ. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje takie inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.

CBRE jest we współpracy z inwestorem wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu