Hoop Cola tytularnym sponsorem Hoop Likes Festival – festiwalu ludzi internetu.

przez | 17/09/2014

Marka Hoop Cola kontynuuje strategię działań dla ludzi internetu i promuje hasło „można inaczej”

Po majowym wydarzeniu – pierwszym internetowym talent show, w którym marka szukała nowej gwiazdy Youtube’a, przyszła kolej na kolejny krok. Hoop Cola została tytularnym sponsorem pierwszego festiwalu ludzi internetu „Hoop Likes Festival”.

26 i 27 września halą AmberExpo w Gdańsku zawładną gwiazdy internetu i ich fani. Pierwsza edycja festiwalu połączy wiele dziedzin: gry, modę, kuchnię oraz muzykę. Wystąpią m.in. Bednarek, Grubson, Margaret, Curly Heads z Dawidem Podsiadło, The Dumplings, SA Wardęga i Abstrachuje.tv.

Hoop Likes Festival Gdańsk 2014 to wyjątkowe wydarzenie interaktywne
i multimedialne. W Gdańsku wystąpią gwiazdy znane z ekranów komputerów: blogerzy, vlogerzy, youtuberzy i muzycy, którzy jako główne miejsce swojej aktywności wybrali sieć. Będzie można ich spotkać na żywo, poznać i wejść
z nimi w interakcję. To pierwsza impreza, która w taki sposób łączy światy online i offline w różnych dziedzinach: muzyki, gier, mody i kuchni.

Wspieramy ludzi, którzy patrzą na świat inaczej niż inni, którzy budują swoje życie i karierę nie w tradycyjny sposób, ale w Internecie. To ciekawe postaci, które potrafią zadziwić, rozśmieszyć, a przede wszystkim pokazać, że można inaczej, zgodnie z filozofią marki Hoop Cola – wyjaśnia Patrycja Giurko, Marketing Manager, Hoop Polska.

Festiwal podzielony jest na pięć stref:

Music Zone – na scenie muzycznej wystąpią m.in. Bednarek, Grubson, The Curly Heads z Dawidem Podsiadło, Cezik, The Dumplings, Margaret, Grubson, Ifi Ude, Karolina Czarnecka i Young Stadium Club.

Fashion Zone – w strefie mody zobaczyć będzie można pokazy młodych

projektantów zainspirowanych technologią: Małgorzaty Dudek i Macieja Sieradzkiego, performance Gedeon Cosplay i fluorescencyjne show Zee, inspirowane mangą.

Game Zone – w tej strefie będzie można zagrać w Fifę, LoL i Battlefielda
z graczami najpopularniejszymi na polskim YouTube: SA Wradęgą, Rockiem, SKFF, Gimperem.

Food Zone – strefa kulinarnych aktywności, szaleństwom live cookingu oddawać się tu będą: Piotr Ogiński z Kocham Gotować, Chwytak, Red Lipstic Monster i Czesław Mozil.

Likes Zone – tu spotkać będzie można m.in. Jessikę Mercedes, Raadzką, Maffashion, Niezapominajkę.

Jednocześnie, dzięki współpracy z serwisem veedo – zarówno sceny, jak i backstage – będzie można podglądać w streamingu.

Start festiwalu 26 września o 17.00 w hali AmberExpo w Gdańsku.