S4 obsługuje Galerię Krakowską

przez | 04/09/2014

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na obsługę kreatywną Galerii Krakowskiej, w wyniku którego od jesieni 2014 rozpocznie się współpraca pomiędzy firmami.

Zadaniem przetargowym było przygotowanie nowego konceptu kreatywnego dla Galerii Krakowskiej oraz przełożenie go na sezonową komunikację. Pierwszą odsłonę kampanii ze zrealizowanym konceptem autorstwa S4 będzie można zobaczyć jeszcze w 2014 roku.

Po stronie Agencji dla Galerii Krakowskiej pracować będzie zespół: Monika Skalska – account manager, Agnieszka Meder – creative group head, Łukasz Wiśniewski – art. director, Daniel Szczęk – copywriter, Jakub Smorawski – senior copywriter.

Galeria Krakowska to jedno z największych i najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Krakowie, które rocznie odwiedza 36 milionów osób. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 000 m2.