Jesienna kampania wizerunkowa FOKUS TV

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa kanału edukacyjno-poznawczego FOKUS TV, obejmująca nośniki wielkoformatowe w ośmiu największych miastach Polski.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki FOKUS TV, a także pokazanie najważniejszych pasm i pozycji programowych kanału. Ponadto buduje wizerunek FOKUS TV jako stacji edukacyjnej, która opowiada o interesujących postaciach, miejscach, cywilizacjach, kulturach z dozą humoru i lekkością.

Kampania trwa miesiąc i obejmuje osiem największych miast w Polsce. Prowadzona jest nośnikach Premium (tablice 6×3, 12×3 i siatki wielkoformatowe w Warszawie).

Kampanię pod względem kreatywnym przygotował dział oprawy i autopromocji FOKUS TV. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

FOKUS TV to bezpłatna telewizja o profilu edukacyjno-poznawczym. Jest dostępna w całej Polsce za pośrednictwem naziemnej platformy cyfrowej MUX1, w większości sieci kablowych, na platformach satelitarnych nc+, Cyfrowy Polsat oraz na platformie Orange. Program stacji można oglądać w streamingu internetowym na stronach www.fokus.tv oraz eskaGO.pl. Kanał dostępny jest także bezpłatnie (FTA) za pośrednictwem satelity Hot Bird.

FOKUS TV wystartował 28 kwietnia 2014 roku. Nadawcą kanału jest należąca do grupy kapitałowej ZPR spółka TV SPEKTRUM.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu