Interactive Intelligence: integracja z nową wersją aplikacji skryptowej

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, udostępnia obecnie swoje oprogramowanie contact center oraz aplikację do automatyzacji kampanii wychodzących w integracji z najnowszą wersją aplikacji CallScripter.

Nowa wersja aplikacji, opracowana przez brytyjskiego dostawcę oprogramowania rozwiązań skryptowych, firmę CallScripter, umożliwia centrom obsługi klienta szybkie i łatwe budowanie indywidualnych aplikacji dla konsultantów zaangażowanych w obsługę interakcji przychodzących i wychodzących.

CallScripterprzyspiesza tworzenie skryptów i upraszcza zarządzanie nimi, dzięki technice „przeciągnij i upuść”, gotowym szablonom, wtyczkom współpracującym z systemami zaplecza oraz narzędziom do zarządzania danymi. Aplikacja pozwala na tworzenie skryptów o różnym stopniu zaawansowania, od prostych tekstów do zunifikowanych pulpitów konsultanta zintegrowanych ze złożonymi bazami danych. CallScripterdziała w przeglądarkach, zapewnia obsługę wielu języków oraz kanałów komunikacji i może być wdrożony w chmurze lub tradycyjnie.

Oprogramowanie Interactive Intelligence Customer Interaction Center® (CIC) 4.0 oraz Interaction Dialer® 4.0 zintegrowane z aplikacją CallScripter oferuje m.in.:

  • Zunifikowany pulpit konsultanta, osadzony na nowym pasku narzędzi CallScripter Communication, co ułatwia jego użycie.
  • Nowa funkcja wyskakujących okien zapewnia szybsze użytkowanie.
  • Funkcje obsługi połączeń osadzone w interfejsie użytkownika CallScripter zwiększają wydajność pracy.
  • Funkcje do obsługi interakcji przychodzących i wychodzących, w tym wiadomości e-mail, do wykorzystania w aplikacji Interaction Dialer®, zwiększają efektywność rozwiązania.

Dodatkowe nowe funkcje to m.in. kontrolki statusu agenta, rejestrowanie połączeń, bezpieczna pauza, obsługa etapów połączeń Interaction Dialer®, przekładanie połączeń na inny termin, klasyfikacje itd.

Integracja oprogramowania CIC i Interaction Dialer® z aplikacją CallScripter, która zastępuje EasyScripter, jest już dostępna do sprzedaży u 350 globalnych resellerów Interactive Intelligence oraz w sprzedaży bezpośredniej. Aplikacja CallScripterjest również dostępna w chmurowej ofercie Interactive Intelligence CaaS.

CallScripter jest partnerem Interactive Intelligence od 2005. Obecnie firma zyskała status Interactive Intelligence Innovator Alliance Partner, najwyższy oferowany poziom partnerstwa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu